net zo lief ja.....jvdg schreef:Hè, hè, eindelijk weet ik nu hoe Helma er uit zietDaphne schreef:Ze lijkt op je Helma!![]()
En dat valt niet tegen!
Wat doen we vandaag? [2]
- MarthaMartha

Re: Wat doen we vandaag? [2]
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Vanavond dus toch nog een ritje(heen en terug) met de rolstoelbus. Een mevrouw van Maranatha naar Zuna. 19.15 uur weggebracht en om 21.30 uur weer ophalen. Alleen de lift van de bus werkte niet optimaal, maar het is toch allemaal goed gegaan.

jvdg schreef:Hè, hè, eindelijk weet ik nu hoe Helma er uit zietDaphne schreef:Ze lijkt op je Helma!![]()
En dat valt niet tegen!
je weet nu alleen die staartjes maar....
Ha, ha, maar ik weet genoeg........helma schreef:jvdg schreef:Hè, hè, eindelijk weet ik nu hoe Helma er uit zietDaphne schreef:Ze lijkt op je Helma!![]()
En dat valt niet tegen!
je weet nu alleen die staartjes maar....
vanmorgen thuiswerk voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk en en vanavond vereniging. Ds.D.de Wit hoopt met ons na te denken over de kerk in Oost-Europa.

Dat heeft hij bij ons ook wel eens gedaan: erg leerzaam en leuk. Fijne avond, in ieder geval.Gijs83 schreef:... vanmiddag mijn postwijk en en vanavond vereniging. Ds.D.de Wit hoopt met ons na te denken over de kerk in Oost-Europa.
Zelfs in haar grijze dagen is zij nog jeugdig fris - Psalm 92jvdg schreef:Hè, hè, eindelijk weet ik nu hoe Helma er uit zietDaphne schreef:Ze lijkt op je Helma!![]()
En dat valt niet tegen!
Gisteren de aanval van de concurrentie afgeslagen, 8-2 gewonnen. Vanavond competitie spelen in Nijmegen, daar kunnen we (7 punten nodig nog) kampioen worden!
Morgen naar Sprang-Capelle. Schoonouders bezoeken en lekker uit eten
Zondag naar de kerk (in 's-Gravenmoer)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him." 

Ik denk dat ik vanmiddag maar eens van de natuur ga genieten

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
wahahahahhahaahahahah DAPHNE!!!!!!! 

Ik heb vandaag gedaan: bijna alle was weg gewerkt (op 1 klein strijkgoed na). De kasten even om gegooid en de kleding verwisseld in kasten! (de kleding van m'n vriend ligt in de kast op mijn slaapkamer en andersom... dus dat schiet niet echt op) De container schoongemaakt. Wat ogperuimd! Eigenlijk zou ik nu nog moeten stoffen en stofzuigen!

Ik heb vandaag gedaan: bijna alle was weg gewerkt (op 1 klein strijkgoed na). De kasten even om gegooid en de kleding verwisseld in kasten! (de kleding van m'n vriend ligt in de kast op mijn slaapkamer en andersom... dus dat schiet niet echt op) De container schoongemaakt. Wat ogperuimd! Eigenlijk zou ik nu nog moeten stoffen en stofzuigen!
ik moet nu écht wat gaan doen...  

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
de was opgehangen!!!!!

Wat zal jij als je getrouwd bent een goede echtgenote zijn!Lassie schreef:wahahahahhahaahahahah DAPHNE!!!!!!!![]()
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him." 
						- sweelinck 25

Vanmorge naar school geweest.
Nu een pan soep koken.
Vannavond bij oma ete.
En vannavond nog een paar cdtjes branden.

Nu een pan soep koken.
Vannavond bij oma ete.
vanmiddag niet naar school geweest???sweelinck 25 schreef:Vanmorge naar school geweest.
Nu een pan soep koken.
Vannavond bij oma ete.
Ik zit er nu nog!!
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Ik ga late night oppassen omdat mijn schoonouders tijdens die tijdstippen al in slaap vallen.