Goede nacht
Re: Goede nacht

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....

Slaap lekker, en morgen gezond weer op!!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- Wilma van den Berg
Allen een goede nachtrust toegewenst!
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- MarthaMartha
wel te rusten
en goede zondag
en goede zondag
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
en van mij ook!henriët schreef:wel te rusten
en goede zondag
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
RF valt weer bijna in het slot: een goede nachtrust en goede zondag!

t is nog geen avond, maar vanavond uiterlijk 10 uur en dan upstairs, ik zeg t alvast maar.... en nee, deze keer houd ik voet bij stuk!!!!
We zullen zien...henriët schreef:t is nog geen avond, maar vanavond uiterlijk 10 uur en dan upstairs, ik zeg t alvast maar.... en nee, deze keer houd ik voet bij stuk!!!!

zeker zeker, je gaat het zien, vanaf tien uur mag jij verder modderenChanna schreef:We zullen zien...henriët schreef:t is nog geen avond, maar vanavond uiterlijk 10 uur en dan upstairs, ik zeg t alvast maar.... en nee, deze keer houd ik voet bij stuk!!!!

henriët schreef:t is nog geen avond, maar vanavond uiterlijk 10 uur en dan upstairs, ik zeg t alvast maar.... en nee, deze keer houd ik voet bij stuk!!!!

- Wilma van den Berg
Keurig op tijd zeg!henriët schreef:t is nog geen avond, maar vanavond uiterlijk 10 uur en dan upstairs, ik zeg t alvast maar.... en nee, deze keer houd ik voet bij stuk!!!!

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
slaaplekker allemaal!
tzal nog moeilijk worden...Channa schreef:We zullen zien...henriët schreef:t is nog geen avond, maar vanavond uiterlijk 10 uur en dan upstairs, ik zeg t alvast maar.... en nee, deze keer houd ik voet bij stuk!!!!
maar ik geloof dat manlief geen erg in de tijd heeft... ssst