ja goed, kom maar.....helma schreef:henriët schreef:t was ff gezellig!!helma schreef:ik kom....
t werkt toch wel he zo n oproepje..
misschien vanavond weer effe...
Ik zit in de chat... kom je ook?
- MarthaMartha
Re: Ik zit in de chat... kom je ook?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
MarthaMartha schreef:ja goed, kom maar.....helma schreef:helma schreef:ik kom....
misschien vanavond weer effe...
sorry....

- monique
mensjes di heb ik nooit meegemaakt hier op de chat
er is niemand
komt iemand
er is niemand
komt iemand
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
Bang voor 1 april.monique schreef:mensjes di heb ik nooit meegemaakt hier op de chat
er is niemand
komt iemand
k had een belangrijke avond, daardoor kon ik mn 1 aprilgrap ook niet meteen ongedaan maken...............
lets chat next time
luitjes ik moet eigenlijk enorm grinneken, t kan komen door 1 april of door de wijn die ik net ff dronk
lets chat next time
luitjes ik moet eigenlijk enorm grinneken, t kan komen door 1 april of door de wijn die ik net ff dronk
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
But He was pierced for our transgressions, He was crushed for our iniquities; the punishment that brought us peace was upon Him, and by His wounds we ARE healed.
gaan we nog chatten vanavond???
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
ik niethenriët schreef:gaan we nog chatten vanavond???
Getob is als een schommelstoel: het houdt je bezig, maar het brengt je nergens...!!
why not??? jammer....mentos schreef:ik niethenriët schreef:gaan we nog chatten vanavond???
Heb een hele grote stapel oude nummers van DC gevonden hier op zolder... uit de tijd van m'n vader en m'n oom. Super interessanthenriët schreef:why not??? jammer....mentos schreef:ik niethenriët schreef:gaan we nog chatten vanavond???
Getob is als een schommelstoel: het houdt je bezig, maar het brengt je nergens...!!
dat is heel interessant, wellicht zie je wat wat je nog kan posten hier!!!! 
But He was pierced for our transgressions, He was crushed for our iniquities; the punishment that brought us peace was upon Him, and by His wounds we ARE healed.
- monique
iemand zin???
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
ikkes...monique schreef:iemand zin???
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.