Kaw, dat is flauw!!!Kaw schreef:Ik zou nu wel willen werken op een eiland, in de duinen met uitzicht op zeehondjes... Ow wacht! Dat doe ik nu
Als het even kon... waar zou je willen zijn?
- JolandaOudshoorn
Re: Als het even kon... waar zou je willen zijn?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
Zie jij zeehondjes? waar werk je dan?JolandaOudshoorn schreef:Kaw, dat is flauw!!!Kaw schreef:Ik zou nu wel willen werken op een eiland, in de duinen met uitzicht op zeehondjes... Ow wacht! Dat doe ik nu
is er een plek in nederland waar je vanaf de duinen zeehondjes kunt zien???
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Dat rijmt.JolandaOudshoorn schreef:Kaw, dat is flauw!!!Kaw schreef:Ik zou nu wel willen werken op een eiland, in de duinen met uitzicht op zeehondjes... Ow wacht! Dat doe ik nu
Maar ik meen het serieus! Ben in 1 dag van mijn winterdip af zo. Gisteren zat ik hier ook al en heb toen heerlijk die avond gegeten in de Cocksdorp. (Restaurant de Rog als ik het me goed kan herinneren. Heerlijk en een goede prijs) Soms is een eigen bedrijf hebben echt even genieten zoals vandaag.
En over die zeehondjes. Ik ga hier geen concreten dingen noemen over mijn bedrijf of mijn klanten, maar ik denk dat je het wel kan raden
- MarthaMartha
jaja... ik dacht even dat je het over "zeehondjes in het wild" had........Kaw schreef:Dat rijmt.JolandaOudshoorn schreef:Kaw, dat is flauw!!!Kaw schreef:Ik zou nu wel willen werken op een eiland, in de duinen met uitzicht op zeehondjes... Ow wacht! Dat doe ik nu
Maar ik meen het serieus! Ben in 1 dag van mijn winterdip af zo. Gisteren zat ik hier ook al en heb toen heerlijk die avond gegeten in de Cocksdorp. (Restaurant de Rog als ik het me goed kan herinneren. Heerlijk en een goede prijs) Soms is een eigen bedrijf hebben echt even genieten zoals vandaag.
En over die zeehondjes. Ik ga hier geen concreten dingen noemen over mijn bedrijf of mijn klanten, maar ik denk dat je het wel kan raden
opnieuw doen (*mag dat ook?)MarthaMartha schreef:ohw... (je wilt iets overdoen?)Daphne schreef:een paar dagen terug in de tijd!
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
- MarthaMartha
klinkt beterDaphne schreef:opnieuw doen (*mag dat ook?)MarthaMartha schreef:ohw... (je wilt iets overdoen?)Daphne schreef:een paar dagen terug in de tijd!
dacht ikMarthaMartha schreef: klinkt beter![]()
![]()
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
um....aan zee! 
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
judith schreef:um....aan zee!
...........................................ikke thuis
euhm... in mn bed? 
ja? Ben je zoo moe.........of juist niet??Daphne schreef:euhm... in mn bed?
kweetniet, k vind ´t gewoon een aangename plek om te bivakeren... ´t liefst slapendejudith schreef:ja? Ben je zoo moe.........of juist niet??Daphne schreef:euhm... in mn bed?
ahaaa...ikkke snap het!!Daphne schreef:kweetniet, k vind ´t gewoon een aangename plek om te bivakeren... ´t liefst slapendejudith schreef:ja? Ben je zoo moe.........of juist niet??Daphne schreef:euhm... in mn bed?vannacht maar weer
![]()
![]()
... bij leuke mensen.

Afgewezen schreef:... bij leuke mensen.