ja wist ik alhenriët schreef:martha
al een hele poos geleden naar bed zou gaan
ze nu nog op rf is
ze dus echt verslaafd is...![]()
Wist je dat ...[7]
- MarthaMartha
Re: Wist je dat ...[7]
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
het heel niet erg vind...MarthaMartha schreef:ja wist ik alhenriët schreef:martha
ze nu nog op rf is
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
wist ik ook alhenriët schreef:het heel niet erg vind...MarthaMartha schreef:ja wist ik alhenriët schreef:martha
ze nu nog op rf is
heb je nog nieuws?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
ze nu (wanneer niet
grapje hoor) het laatste woord wil hebben..
ik haar dat geef..
en ik daarom naar bed ga....
kan je de laatste posting doen
ik haar dat geef..
en ik daarom naar bed ga....
kan je de laatste posting doen
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
In veel vacante gemeenten was het gisteravond kerk. Alvast een goede vrijdag dienst.henriët schreef:iedereen is aan t winkelen misschien, t is op veel plaatsen koopavond ipv morgenavondjudith schreef:Ja..erg stil.....henriët schreef:het vanavond wel heel stil is op rf....
Ah ok, ja dat is wel verhelderend ja. Dat is een heel goede besteding van de avond ja, om naar Zijn huis te gaan!
wederkerig ook goede en gezegende diensten toegewenst.
wederkerig ook goede en gezegende diensten toegewenst.
- Wilma van den Berg
Het sneeuwt hier! Geweldig! Hopelijk blijft het even liggen. Het doet wat met me...denkend aan de witheid van de sneeuw in samenhang met Goede Vrijdag. Schitterend. Een mooier beeld is, mijns inziens, bijna niet denkbaar...
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Ik schaam me...Wilma van den Berg schreef:Het sneeuwt hier! Geweldig! Hopelijk blijft het even liggen. Het doet wat met me...denkend aan de witheid van de sneeuw in samenhang met Goede Vrijdag. Schitterend. Een mooier beeld is, mijns inziens, bijna niet denkbaar...
Ik dacht aan het feit dat ik verleden jaar in het zonnetje voor de caravan zat....
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
ik steeds meer mensen liefheb hier...
Plus dat er in heel veel niet-vacante gemeenten ook op Witte Donderdag bijeenkomsten worden belegd.Tiberius schreef:In veel vacante gemeenten was het gisteravond kerk. Alvast een goede vrijdag dienst.
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
En dat een warm gevoel geeft!henriët schreef:ik steeds meer mensen liefheb hier...
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
henriët schreef:ik steeds meer mensen liefheb hier...

Precies. Daarom fijn dat het rustig was op Refoforum.Josephus schreef:Plus dat er in heel veel niet-vacante gemeenten ook op Witte Donderdag bijeenkomsten worden belegd.Tiberius schreef:In veel vacante gemeenten was het gisteravond kerk. Alvast een goede vrijdag dienst.
ik een oude bekende tegenkwam...hier op rf
nee ik zeg niet wie
t was leuk!!!
zal nog s foto s opzoeken:)
nee ik zeg niet wie
t was leuk!!!
zal nog s foto s opzoeken:)
- JolandaOudshoorn
..JvdG vandaag 53 is gworden? (zie overzicht onderaan!)

Ik weet, mijn Verlosser leeft