MarthaMartha schreef:juist handig, weet je wat je nog niet gelezen hebt.......MariaW schreef:Hoe kan het dat ik per se alle topics moet lezen en ze niet om een bepaald tijdstip vernieuwd worden, zodat dat blaadje niet meer oranje is? Ik vind dit nl irritant...
Hoe werkt dit forum?
Re: Hoe werkt dit forum?
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Je kan het ook onmogelijk 3287 leden naar de zin maken hé

Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
- Hendrikje Stoffels
Hoe het forum écht werkt zal ik nog allemaal uit moeten vinden, maar ik geef de moed niet op.
Linksbovenin (boven de naam van het topic wat je leest) staat nu "Forumoverzicht >> Forum zaken.MariaW schreef:Hoe kan het dat ik per se alle topics moet lezen en ze niet om een bepaald tijdstip vernieuwd worden, zodat dat blaadje niet meer oranje is? Ik vind dit nl irritant...
Klik op Forumoverzicht. En klik dan rechtsbovenin op "Markeer alle topics als gelezen" als je de nodige topics hebt gelezen. Dan zijn alle topics weer 'wit'.
Hoe verstuur ik pb's ? kHeb van de week een pb verstuurd, althans dat dacht ik, maar nu zie ik dat ie nog steeds in postvak Uit staat! Hoe werkt dit??
Het verdwijnt pas uit je Postvak Uit als de geadresseerde het gelezen heeft.freek schreef:Hoe verstuur ik pb's ? kHeb van de week een pb verstuurd, althans dat dacht ik, maar nu zie ik dat ie nog steeds in postvak Uit staat! Hoe werkt dit??
Ooooooow, grappig.Tiberius schreef:Het verdwijnt pas uit je Postvak Uit als de geadresseerde het gelezen heeft.freek schreef:Hoe verstuur ik pb's ? kHeb van de week een pb verstuurd, althans dat dacht ik, maar nu zie ik dat ie nog steeds in postvak Uit staat! Hoe werkt dit??
Het is inderdaad een dijenkletser van een functionaliteit.freek schreef:Ooooooow, grappig.Tiberius schreef:Het verdwijnt pas uit je Postvak Uit als de geadresseerde het gelezen heeft.freek schreef:Hoe verstuur ik pb's ? kHeb van de week een pb verstuurd, althans dat dacht ik, maar nu zie ik dat ie nog steeds in postvak Uit staat! Hoe werkt dit??
Werkte op het oude forum ook al zo, trouwens.
Dit is een test:
Voorbeeld
Voorbeeld
En dit is de code:Afgewezen schreef:Dit is een test:
Voorbeeld
Code: Selecteer alles
[url=http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic.php?f=41&t=3614]Voorbeeld[/url][/quote]
- MarthaMartha
en dit zijn smilies:Tiberius schreef:En dit is de code:Afgewezen schreef:Dit is een test:
VoorbeeldCode: Selecteer alles
[url=http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic.php?f=41&t=3614]Voorbeeld[/url][/quote]
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Vroeger was er de optie: 'markeer alle fora als gelezen'
Die mis ik nu??!
Die mis ik nu??!
tja, had je maar geen nieuwe nick moeten kiezenmeester schreef:Vroeger was er de optie: 'markeer alle fora als gelezen'
Die mis ik nu??!
Die is er nog steeds.meester schreef:Vroeger was er de optie: 'markeer alle fora als gelezen'
Die mis ik nu??!
-
edele strijdster
En waar kan ik die vinden dan?Afgewezen schreef:Die is er nog steeds.meester schreef:Vroeger was er de optie: 'markeer alle fora als gelezen'
Die mis ik nu??!
Of lees/ kijk ik ergens overheen?
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Edele Strijdster