Pluis je altijd de supermarktfolders door?

Pluis je de supermarktfolders na?

1. Ja, ik ben geen dief van m'n eigen portemonnee, ik rij desnoods een paar winkels af!!
8
29%
2. Nee, ik koop meestal in dezelfde supermarkt ongeacht of die duur is of niet
14
50%
3. Nee, ik koop vrijwel altijd bij Aldi of Lidl vanwege de lage prijzen
6
21%

Totaal aantal stemmen: 28

Rens

Pluis je altijd de supermarktfolders door?

Bericht door Rens »

Pluis je ook altijd de diverse supermarktfolders door om te zien wie welke dingen het goedkoopste in de aanbieding heeft, of maakt het je geen zier uit en koop je steevast in dezelfde, al dan niet plaatselijke, supermarkt?
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Lassie

Re: Pluis je altijd de supermarktfolders door?

Bericht door Lassie »

nee

Ik koop bij de: Liddl, aldi, super de boer, c1000 en de AH.
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Ik koop eigenlijk altijd bij c1000, die zit bij mij om de hoek.
Die folder pluis ik wel helemaal uit ja.
enne... bij een verjaardag ofzo ga ik naar de liddle
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Rens

Bericht door Rens »

MarthaMartha schreef:Ik koop eigenlijk altijd bij c1000, die zit bij mij om de hoek.
Die folder pluis ik wel helemaal uit ja.
enne... bij een verjaardag ofzo ga ik naar de liddle
Sinds ik m'n scootmobiel heb ga ik naar Dokkum om dáár naar de Aldi te gaan...........ik had gisteren 3 grote tassen stámpvol, en was een kleine € 10,= minder kwijt dan voor één tas bij de Coop in Anjum................dus, ik blijf lekker winkelen bij de Aldi, hoewel ik voor een zeer beperkt aantal zaken bij andere winkels moet zijn, maar dat is dan een drogist of een speciaalzaak oid.
Moderatorbericht:
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Ik ga gewoon bij de buurtsuper. Lekkerk makkelijk en dichtbij. Als ik verder moet rijden dan ben ik bijna net zoveel geld kwijt aan benzinekosten. Bovendien, als iedereen uit het dorp ergens anders gaat winkelen, gaat hij dicht en dat is ook weer zo wat.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Rens

Bericht door Rens »

JolandaOudshoorn schreef:Ik ga gewoon bij de buurtsuper. Lekkerk makkelijk en dichtbij. Als ik verder moet rijden dan ben ik bijna net zoveel geld kwijt aan benzinekosten. Bovendien, als iedereen uit het dorp ergens anders gaat winkelen, gaat hij dicht en dat is ook weer zo wat.

Afbeelding

moet je dan wél een levensmiddelenwinkel op het dorp hébben............. :haha en dat hébben we hier niet ::please
Moderatorbericht:
vlinder

Bericht door vlinder »

Wij halen de boodschappen bijna altijd bij de Lidl. Kleine reactie: memento haalt de boodschappen.... :slurp
Hij komt langs de Lidl uit zijn werk. Lekker makkelijk. Verder kijken we wel in de folders. Dit voor wat luxe dingen zoals: chips, vlees en dergelijke.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Rens

Bericht door Rens »

vlinder schreef:Wij halen de boodschappen bijna altijd bij de Lidl. Kleine reactie: memento haalt de boodschappen.... :slurp
Hij komt langs de Lidl uit zijn werk. Lekker makkelijk. Verder kijken we wel in de folders. Dit voor wat luxe dingen zoals: chips, vlees en dergelijke.
:oO noem je dat "luxe dingen", vlees en wat chips???? nou, dan moet ik hoognodig mijn eetgewoonten gaan aanpassen om "niet luxe" te eten etc.

ik ben toch écht benieuwd naar jullie lijstje van "luxe dingen", die zal dan wel langer zijn dan deze twee dingen...............
Moderatorbericht:
vlinder

Bericht door vlinder »

Rens schreef:
vlinder schreef:Wij halen de boodschappen bijna altijd bij de Lidl. Kleine reactie: memento haalt de boodschappen.... :slurp
:oO noem je dat "luxe dingen", vlees en wat chips???? nou, dan moet ik hoognodig mijn eetgewoonten gaan aanpassen om "niet luxe" te eten etc.

ik ben toch écht benieuwd naar jullie lijstje van "luxe dingen", die zal dan wel langer zijn dan deze twee dingen...............
Hmm wij eten niet zo lux!

Toetjes eten wij nooit. Chips bijna alleen in het weekend. Door de week geen dure bonbon, maar koetjesreepjes....Matigheid....

Soms slaan we een week over met boodschappen doen. Vaak zijn we rond de 30-40 euro kwijt per week. Inclusief alles. (vlees en extra). Leven hoeft niet duur te zijn. Zeker met zijn tweën kun je voordelig boodschappen doen. En dan laten we nog niet eens alle luxe staan.
Het geheim? Niet mij sturen maar memento met boodschappenbriefje en dan net na het eten! ::bye
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Rens

Bericht door Rens »

vlinder schreef:
Rens schreef:

Vaak zijn we rond de 30-40 euro kwijt per week. Inclusief alles. (vlees en extra). Leven hoeft niet duur te zijn.
Als ik heel goed uitkijk met wát ik haal, zit ik al rond de € 40,= per week, maar dan moeten er geen voorraden op zijn, want dan zit ik direct al rond de €50/55,= aan spullen, en dan ben ik alléén (nou ja...Puck is er ook nog, maar die is vrij goedkoop in de voeding: circa € 2,50 per week)..........en ik doe niks geks of zo, geen biefstuk, hooguit 2 á 3 keer goedkoop vlees per week.
Moderatorbericht:
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Rens schreef:
vlinder schreef:
Rens schreef: :oO noem je dat "luxe dingen", vlees en wat chips???? nou, dan moet ik hoognodig mijn eetgewoonten gaan aanpassen om "niet luxe" te eten etc.

Vaak zijn we rond de 30-40 euro kwijt per week. Inclusief alles. (vlees en extra). Leven hoeft niet duur te zijn.
Als ik heel goed uitkijk met wát ik haal, zit ik al rond de € 40,= per week, maar dan moeten er geen voorraden op zijn, want dan zit ik direct al rond de €50/55,= aan spullen, en dan ben ik alléén (nou ja...Puck is er ook nog, maar die is vrij goedkoop in de voeding: circa € 2,50 per week)..........en ik doe niks geks of zo, geen biefstuk, hooguit 2 á 3 keer goedkoop vlees per week.
ik besteed ongeveer 25 per week aan boodschappen (als ik geen loge's heb), dat betekent wel door de week geen fris etc. gewoon koffie, thee, water. Behalve als er visite is natuurlijk. eer ik ook nog gezond. Mijn twee poezen eten daar ook van mee..... Met z'n tweeën kun je wat efficiënter boodschappen doen als alleen, dus ja, 30-40 kan ik me wel iets bij voorstellen.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Josephus

Bericht door Josephus »

Vrijwel altijd Albert Heijn. Prettige winkels, goede prijs/kwaliteit-verhouding. Sommige dingen (vooral toetjes) af en toe bij Aldi of Lidl, maar in die winkels moet ik niet te lang rondlopen om mijn humeur niet te verliezen... :D ::bye
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Rens schreef:
vlinder schreef:
Rens schreef: :oO noem je dat "luxe dingen", vlees en wat chips???? nou, dan moet ik hoognodig mijn eetgewoonten gaan aanpassen om "niet luxe" te eten etc.

Dan kijk jij waarschijnlijk nog niet genoeg uit :langue
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Rens

Bericht door Rens »

JolandaOudshoorn schreef: Dan kijk jij waarschijnlijk nog niet genoeg uit :langue
dat lijkt er sterk op.........ik snap alleen niet hoe MarthaMartha het met €25,= per week redt.........ik zal bij haar in de leer moeten denk ik....... :modo
Moderatorbericht:
Marco

Bericht door Marco »

Nee. Ik heb een "Nee/Nee" stikker.
Plaats reactie