daarom zit ik op refoforum...Rens schreef:je kunt het zo druk hebben als je zélf verkiest..............onthaasten is in deze maatschappij een must wil je het volhouden!!albion schreef:Jongere schreef: En dan nog.. hoor ik alle ouderen zeggen dat ik als student niet te klagen heb. Dus ik onderga geduldig en wacht het 'echte leven' af... Dat schijnt pas echt druk te worden.
Ja, en wij spreken uit ervaring![]()
Voor onze "puberforummers"
Re: Voor onze "puberforummers"
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
is er soms iets mis met mijn opmerkking over ervaring...Mister schreef:Inderdaad ...
Wat er mis is... is in ieder geval de spelling van het woord 'opmerkking'...albion schreef:is er soms iets mis met mijn opmerkking over ervaring...Mister schreef:Inderdaad ...
Getob is als een schommelstoel: het houdt je bezig, maar het brengt je nergens...!!
Hij is de opmerkkoning.
Zoiets onzinnigs mag je vast wel zeggen in het pubertopic.
Kaw de opmerksmurf... 
Kaw schreef:Hij is de opmerkkoning.
maar albion was volgens mij een zij...
Getob is als een schommelstoel: het houdt je bezig, maar het brengt je nergens...!!
Pas op hoor of ik laat Karsten op je los.Mister schreef:Kaw de opmerksmurf...
Het hele leven draait in Moddergat om "onthaasten"......wie hier haast heeft, zit écht op het verkeerde plekje van NederlandKaw schreef:Volgens mij is in Moddergat onthaasten een koud kunstje.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Zelfs als je daar weg wil is het nog onthaastenRens schreef:Het hele leven draait in Moddergat om "onthaasten"......wie hier haast heeft, zit écht op het verkeerde plekje van NederlandKaw schreef:Volgens mij is in Moddergat onthaasten een koud kunstje.
Laatst gewijzigd door Kaw op 28 feb 2008, 22:35, 1 keer totaal gewijzigd.
bij ons gaat de laatste bus om 5.30 uur.Kaw schreef:Zelfs als je daar weg wil is het nog onthaastenRens schreef:Het hele leven draait in Moddergat om "onthaasten"......wie hier haast heeft, zit écht op het verkeerde plekje van NederlandKaw schreef:Volgens mij is in Moddergat onthaasten een koud kunstje.Ga je naar de dichtst bijzijnde bushalte
Moet je een uur van te voren bellen voor de buurtbus die dus pas komt bij voldoende belangstelling en dus ongeveer 2 uur later
Voor 9 uur smorgens en na 7 uur savonds kom je met het openbaar vervoer niet eens meer het dorp uut.
Klopt niet helemaal.........de eerste (lijn)bus gaat om 06.05 uur door de weeks, en de laatste om 20.05 uur.....op zondag de eerste om 10.04 uur......de laatste om 20.04 uur.....gewone lijndiensten van Connexxion naar Dokkum hoor........elk uur een bus....en hij stopt bij mij vrijwel om de hoek, circa 200 meter lopen...Kaw schreef:Zelfs als je daar weg wil is het nog onthaastenRens schreef:Het hele leven draait in Moddergat om "onthaasten"......wie hier haast heeft, zit écht op het verkeerde plekje van NederlandKaw schreef:Volgens mij is in Moddergat onthaasten een koud kunstje.Ga je naar de dichtst bijzijnde bushalte (volgende dorp dus)
Moet je een uur van te voren bellen voor de buurtbus die dus pas komt bij voldoende belangstelling en dus ongeveer 2 uur later
Voor 9 uur smorgens en na 7 uur savonds kom je met het openbaar vervoer niet eens meer het dorp uut. KPN en TomTom hebben de locatie pas ontdekt en opgenomen in hun systeem. Op Google Earth is het vlak grijs, omdat de satellieten er net langs gluren. En na Ganzedijk staat dit dorp op de nominatie.
Moderatorbericht:
albion schreef:bij ons gaat de laatste bus om 5.30 uur.
mentos schreef:Kaw schreef:Hij is de opmerkkoning.
Zoiets onzinnigs mag je vast wel zeggen in het pubertopic.![]()
maar albion was volgens mij een zij...
mag het ook een is zijn? .. maar albion is volgens mij een zij...
sorry je hebt gelijk...Jongere schreef:albion schreef:bij ons gaat de laatste bus om 5.30 uur.![]()
17:30 hoop ik?
Ik hoorde onlangs dat er woordenboek is(of in de maak) speciaal voor de mensen zoals onze puberforummers. Dan kunnen ze misschien nog een beetje beter Nederlands leren