Opgelopen door een wat agressieve bewoner. Ik moest me echt inhouden om niet in een reflex terug te slaan! Maar gelukkig waren we 's middags weer dikke vrienden!

ziet er écht leuk uit zeg!!!!Daphne schreef:http://www.ecco.com/nl/nl/collectie/dam ... /detail.do
deze ecco schoen voor mn werk, onder mn witte uniform!![]()
meetingfoto?Tiberius schreef:Kijkt die iemand dan wel tegen hetzelfde gezicht aan als op de meeting-foto?MarthaMartha schreef:> een powder blush (in de hoop dat nooit meer iemand tegen me zegt: 'wat zie je wit, gaat het niet goed?'
MarthaMartha schreef:meetingfoto?Tiberius schreef:Kijkt die iemand dan wel tegen hetzelfde gezicht aan als op de meeting-foto?MarthaMartha schreef:> een powder blush (in de hoop dat nooit meer iemand tegen me zegt: 'wat zie je wit, gaat het niet goed?'
Tiberius schreef:MarthaMartha schreef:meetingfoto?Tiberius schreef: Kijkt die iemand dan wel tegen hetzelfde gezicht aan als op de meeting-foto?
"Wat zie jij wit, gaat het niet goed?"
Dan heb je me toch voor de gek gehouden MM!MarthaMartha schreef:maarre... voor alle duidelijkheid, dit is geen meetingfoto.....
en jij bent daar met open ogen ingelopen...jvdg schreef:Dan heb je me toch voor de gek gehouden MM!MarthaMartha schreef:maarre... voor alle duidelijkheid, dit is geen meetingfoto.....
hebben we nog 'eerbied' voor de grijze haren modsMarthaMartha schreef:en jij bent daar met open ogen ingelopen...jvdg schreef:Dan heb je me toch voor de gek gehouden MM!MarthaMartha schreef:maarre... voor alle duidelijkheid, dit is geen meetingfoto.....
offe.....
grijze haren? de mijne? of is jvdg grijs? nee toch... die is kalend met een welvaartsbuikje schreef hij.....henriët schreef:hebben we nog 'eerbied' voor de grijze haren modsMarthaMartha schreef:en jij bent daar met open ogen ingelopen...jvdg schreef:
Dan heb je me toch voor de gek gehouden MM!
offe.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Althans voor de rest daarvan........henriët schreef:hebben we nog 'eerbied' voor de grijze haren mods![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jvdg schreef:Althans voor de rest daarvan........henriët schreef:hebben we nog 'eerbied' voor de grijze haren mods![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daphne schreef:
cdmentos schreef:Daphne schreef: