"Doodrijdster tasjesdief verdient lintje"

Plaats reactie
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

"Doodrijdster tasjesdief verdient lintje"

Bericht door Rens »

'Doodrijdster tasjesdief verdient een lintje'
zondag 24 februari 2008 12:45

(Bron: Elsevier)

Tweede-Kamerlid Raymond de Roon van de PVV is van mening dat de vrouw die ervan wordt verdacht een tasjesdief te hebben doodgereden, een lintje moet krijgen.


Germaine, die ervan wordt verdacht een tasjesdief te hebben doodgereden, verdient een lintje, vindt de PVV
‘Het hard achteruit rijden om de schurk te pakken die haar tas uit haar auto roofde, getuigt van moed. Germaine C. verdient eerder een lintje,’ aldus De Roon.

Beroofd
Het Openbaar Ministerie eiste eerder deze week 2,5 jaar cel tegen Germaine C., die drie jaar geleden de Marokkaanse jongen Ali el Bejatti doodreed, nadat hij haar van haar handtasje had beroofd.

De vrouw pikte die actie niet en reed met haar auto achteruit, om haar tasje terug te krijgen. De destijds 19-jarige El Bejatti kwam echter klem te zitten tussen de auto en een boom, en overleed aan zijn verwondingen.

Fatwa
Germaine C. werd woensdag gearresteerd door de politie, omdat ze niet verscheen bij de zittingen van haar proces. Met de arrestatie wil het Openbaar Ministerie (OM) haar dwingen haar eigen rechtszaak bij te wonen.

C. zegt dat ze ernstig wordt bedreigd door Marokkanen en vreest een fatwa.

Door Robin van der Kloor

==========

dhr de Roon zal van diverse kanten wel bijval krijgen denk ik zo.............
:quoi
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Jongere
Berichten: 7757
Lid geworden op: 14 apr 2004, 15:45

Re: "Doodrijdster tasjesdief verdient lintje"

Bericht door Jongere »

Afschuwelijk, dat kamerleden dit soort dingen zeggen. De dood van iemand is uiteraard nooit verbonden aan één of andere onderscheiding. Hij heeft geen idee waar hij het over heeft. Zou waarschijnlijk ook anders gepraat hebben als het over zijn eigen kind zou gaan. Dit is gewoon een goedkope manier van politiek bedrijven.
Gebruikersavatar
BJD
Berichten: 2464
Lid geworden op: 29 jun 2006, 21:37

Re: "Doodrijdster tasjesdief verdient lintje"

Bericht door BJD »

Hij moet zich er gewoon niet mee bemoeien zolang het nog onder de rechter is :fi
Gebruikersavatar
Josephus
Berichten: 2935
Lid geworden op: 04 dec 2006, 16:28
Locatie: Randstad

Re: "Doodrijdster tasjesdief verdient lintje"

Bericht door Josephus »

Een absoluut schoolvoorbeeld van populisme. :fouet
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Re: "Doodrijdster tasjesdief verdient lintje"

Bericht door Rens »

BJD schreef:Hij moet zich er gewoon niet mee bemoeien zolang het nog onder de rechter is :fi
en zelfs al heeft de rechter uitspraak gedaan, en tot een eventuele veroordeling zou zijn gekomen, dan nóg is het een mening die beneden peil is.......
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Re: "Doodrijdster tasjesdief verdient lintje"

Bericht door Daphne »

Nou mijn excuus hoor... het is natuurlijk :? dat die persoon doodgereden is. Kwaad met kwaad vergelden is uiteraard niet oké begrijp me niet verkeerd. Als je 19bent en dan overlijdt (als je niet in Onze Vader gelooft en geen zekerheid hebt) is vreselijk... ook voor je naaste omgeving. Maar er staat OOK in de Bijbel ´Gij zult niet stelen`... :? heus je verdiend niet de doodstraf voor stelen... maar laten we ajb deze jongen van 19 NIET tot heilige verhogen...

Of deze vrouw celstraf verdient? :banni ik weet het niet :banghead ik denk dat die vrouw (*en natuurlijk de jongen) gewoon heel erg veel pech heeft gehad... :bobo :?

Maar een lintje? :nonnon
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Gebruikersavatar
Wilma van den Berg
Berichten: 3849
Lid geworden op: 17 okt 2005, 16:24

Re: "Doodrijdster tasjesdief verdient lintje"

Bericht door Wilma van den Berg »

Sommige dingen zijn vreemd en blijven vreemd!
Het is werkelijk niet te geloven dat men spreekt over een lintje in combinatie met het doodrijden van iemand. Zoiets is mijns inziens nooit goed te praten, wat de persoon ook gedaan heeft.
Nee, hier kan ik werkelijk niets goeds over zeggen!
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Plaats reactie