Wat doen we vandaag?

Lassie

Bericht door Lassie »

Rens schreef:
Marnix schreef:
jvdg schreef:
Marnix schreef: Ze begint al een goed vrijgemaakt meisje te worden :D
Wat is de profielschets van zo'n vrijgemaakte deerne?
Ik neem niet aan dat ze een ex-gedetineerde is.
Ze is gedoopt in de hervormde kerk, heeft belijdenis gedaan in de christelijk gereformeerde kerk en binnenkort wordt ze lid van de ware kerk :D
jullie claimen dus óók al "de wáre kerk" te zijn...........zoals nog een heel stel kerken méér............... :shock:
nog steeds gefrustreerd?

Hahahahha die Marnix!! :wink: :mrgreen:
Marnix

Bericht door Marnix »

Rens schreef:
Marnix schreef:
jvdg schreef:
Marnix schreef: Ze begint al een goed vrijgemaakt meisje te worden :D
Wat is de profielschets van zo'n vrijgemaakte deerne?
Ze is gedoopt in de hervormde kerk, heeft belijdenis gedaan in de christelijk gereformeerde kerk en binnenkort wordt ze lid van de ware kerk :D
jullie claimen dus óók al "de wáre kerk" te zijn...........zoals nog een heel stel kerken méér............... :shock:
;) Het was scherts omdat de vrijgemaakten zich in het verleden nog wel eens als enige ware kerk geprofileerd hebben ;)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Marnix

Bericht door Marnix »

dubbel
Laatst gewijzigd door Marnix op 21 feb 2008, 13:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Rens

Bericht door Rens »

Marnix schreef:
Rens schreef:
Marnix schreef:
jvdg schreef: Wat is de profielschets van zo'n vrijgemaakte deerne?
;) Het was scherts omdat de vrijgemaakten zich in het verleden nog wel eens als enige ware kerk gezien hebben ;)
ik zie de GG nog het dichtstbij de Schriftvisie staan die zou kúnnen tippen aan "de ware kerk".............
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Jongere

Bericht door Jongere »

Rens schreef:ik zie de GG nog het dichtstbij de Schriftvisie staan die zou kúnnen tippen aan "de ware kerk".............
Wat denk je, ik gooi even een knuppeltje in het kippenhok?
henriët

Bericht door henriët »

Rens schreef:
Marnix schreef:
Rens schreef:
Marnix schreef: Ze is gedoopt in de hervormde kerk, heeft belijdenis gedaan in de christelijk gereformeerde kerk en binnenkort wordt ze lid van de ware kerk :D
;) Het was scherts omdat de vrijgemaakten zich in het verleden nog wel eens als enige ware kerk gezien hebben ;)
ik zie de GG nog het dichtstbij de Schriftvisie staan die zou kúnnen tippen aan "de ware kerk".............
daar `gáán we weer............
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Rens

Bericht door Rens »

Jongere schreef:
Rens schreef:ik zie de GG nog het dichtstbij de Schriftvisie staan die zou kúnnen tippen aan "de ware kerk".............
mag ik het nu eens oprecht ménen....???
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Jongere

Bericht door Jongere »

Rens schreef:
Jongere schreef:
mag ik het nu eens oprecht ménen....???
Ik weet het nog sterker: je mag het altijd oprecht ménen. :wink: Maar wel in het goede topic.
Laatst gewijzigd door Jongere op 21 feb 2008, 13:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Marnix

Bericht door Marnix »

Rens schreef:
Marnix schreef:
Rens schreef:
Marnix schreef: Ze is gedoopt in de hervormde kerk, heeft belijdenis gedaan in de christelijk gereformeerde kerk en binnenkort wordt ze lid van de ware kerk :D
Oke. Ik niet... en tja, het draait natuurlijk bij kerk zijn niet alleen om Schriftvisie (leer).

Maar ja, ik geloof niet in ware kerkverbanden :)
Marnix

Bericht door Marnix »

Rens schreef:
Marnix schreef:
Rens schreef:
Het gaat niet alleen om schriftvisie bij het kerk-zijn ;)
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

vandaag gewerkt, koffiepauzes met Helma doorgebracht, net geten, nu nog even puinruimen en dan naar de bijbellezing. daar heb ik zin in. Verder dat stomme spel uitgeprobeerd waarvan jolanda al zei dat het verslavend was. DAAR WORD JE DUS ECHT GEK VAN !!! Ik zit nu nog als een achterlijke op mijn toetsenbord te tikken alsof die happetjes me nog steeds op de hielen zitten. BOEH!!! Ik moet ook niet aan zulke dingen beginnen. Oké, ik ga opruimen en hoop dat er daarna iets meer te beleven valt hier op forum, want het is erg stilletjes nu.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
monique

Bericht door monique »

aaahhh mn kleine neefje die is er vandaag
eerst een hele dag na school geweest :?
en lekker gekroelt met mn kleine mannetje(neefje)
hij is zo lieff :roll: :D
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

MarthaMartha schreef:vandaag gewerkt, koffiepauzes met Helma doorgebracht, net geten, nu nog even puinruimen en dan naar de bijbellezing. daar heb ik zin in. Verder dat stomme spel uitgeprobeerd waarvan jolanda al zei dat het verslavend was. DAAR WORD JE DUS ECHT GEK VAN !!! Ik zit nu nog als een achterlijke op mijn toetsenbord te tikken alsof die happetjes me nog steeds op de hielen zitten. BOEH!!! Ik moet ook niet aan zulke dingen beginnen. Oké, ik ga opruimen en hoop dat er daarna iets meer te beleven valt hier op forum, want het is erg stilletjes nu.
hahahahaha ik had je gewaarschuwd he!!!!!!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
vlinder

Bericht door vlinder »

JolandaOudshoorn schreef:
MarthaMartha schreef:vandaag gewerkt, koffiepauzes met Helma doorgebracht, net geten, nu nog even puinruimen en dan naar de bijbellezing. daar heb ik zin in. Verder dat stomme spel uitgeprobeerd waarvan jolanda al zei dat het verslavend was. DAAR WORD JE DUS ECHT GEK VAN !!! Ik zit nu nog als een achterlijke op mijn toetsenbord te tikken alsof die happetjes me nog steeds op de hielen zitten. BOEH!!! Ik moet ook niet aan zulke dingen beginnen. Oké, ik ga opruimen en hoop dat er daarna iets meer te beleven valt hier op forum, want het is erg stilletjes nu.
hahahahaha ik had je gewaarschuwd he!!!!!!
Je moet er aanleg voor hebben om verslaafd te worden las ik pas in een wetenschappelijk onderzoek. Wat ik daar van moest denken weet ik niet precies :roll:

Maar het is wel waar dat ik nog nooit een spelletje zó leuk heb gevonden dat ik het vaker dan 4 keer heb gedaan....
( lijk memento wel :mrgreen: )
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

---
Laatst gewijzigd door MarthaMartha op 22 feb 2008, 10:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gesloten