jamonique schreef:jij ook al ??? :roll:judith schreef:..dat ik moe ben...gaap..gaap..gaap

Mooi Rens, wat gaat het voor type worden? Ga je er dan veel mee toeren?Rens schreef:..........ik om half zeven wakker werd
..........ik het te vroeg vond om er uit te gaan
..........ik toen nog een uurtje lekker heb liggen soezen in m'n warme bed
..........ik daarna tóch maar onder de douche gestapt ben.
..........ik vrijdagochtend m'n nieuwe scootmobiel geleverd krijg?
het is het type "Winner", zilvergrijs met blauw, 15 km/u, met extra grote accu's voor een aanzienlijk grotere actieradius.Gijs83 schreef:Mooi Rens, wat gaat het voor type worden? Ga je er dan veel mee toeren?Rens schreef:..........ik om half zeven wakker werd
..........ik het te vroeg vond om er uit te gaan
..........ik toen nog een uurtje lekker heb liggen soezen in m'n warme bed
..........ik daarna tóch maar onder de douche gestapt ben.
..........ik vrijdagochtend m'n nieuwe scootmobiel geleverd krijg?
ik snapte ook nooit iets van het nederlands.....m'n hoogste cijfer die ik ooit heb gehaald voor een proefwerk, was een 5- ......judith schreef:wist je dat ik net een Nederlandsles gehad heb..maar het heel niet ging..en ik er eingelijk niks van snapte:
:
:
ik ben echt dom
die spelling is zo lastig..met die dt-t-d-dd..-tt en weet ik veel allemaal wel niet...Rens schreef:ik snapte ook nooit iets van het nederlands.....m'n hoogste cijfer die ik ooit heb gehaald voor een proefwerk, was een 5- ......judith schreef:wist je dat ik net een Nederlandsles gehad heb..maar het heel niet ging..en ik er eingelijk niks van snapte:
:
:
ik ben echt dom
maar er is hoop.........veel lezen, dan kun je je zinsopbouw en vocabulaire aanzienlijk opkrikken, alsook je spelling. hoewel bij het laatste er nog altijd wel knelpunten zullen overblijven.
dat heb ik ook nog nooit kunnen snappen hoe het in elkaar steekt. ik heb het op een gegeven moment maar opgegeven te trachten het te snappen...........judith schreef:
die spelling is zo lastig..met die dt-t-d-dd..-tt
dan ben ik gelukkig niet de eenigste die het niet goed snapt...Rens schreef:dat heb ik ook nog nooit kunnen snappen hoe het in elkaar steekt. ik heb het op een gegeven moment maar opgegeven te trachten het te snappen...........judith schreef:
die spelling is zo lastig..met die dt-t-d-dd..-tt