Wist je dat ...[6]
..........ik zó schoon genoeg heb van de absurde ideeën en meningen van een aantal forummers, dat ik ronduit een bloedhekel aan ze krijg......
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
jahaa, lekker naar Engeland...lijkt me echt leuk..monique schreef:ahaaa oke dan rens sorryOude-Waarheid schreef:Junie = junimonique schreef:ja klopt ik ben de leukste thuis :roll:zusterelly schreef: Hihihi, wat een onschuld. Ik vind je wel grappig:
:
nee hoor geintje maar heb ik iets verkeerd getypt :roll:(denk ik)
ik zal het overtypen JUNI :roll:
:
dankje zusterelly
Kan ik mijn engelse taal wat verbeteren...en het nederlands ff vergeten :mrgreen:
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- monique
hihi jaa he juud we gaan wel een beetje lol beleven hehjudith schreef:jahaa, lekker naar Engeland...lijkt me echt leuk..monique schreef:ahaaa oke dan rens sorryOude-Waarheid schreef:Junie = junimonique schreef: ja klopt ik ben de leukste thuis :roll::
nee hoor geintje maar heb ik iets verkeerd getypt :roll:(denk ik)
ik zal het overtypen JUNI :roll:
:
dankje zusterelly
Kan ik mijn engelse taal wat verbeteren...en het nederlands ff vergeten :mrgreen:
hopelijk slapen we op 1 kamer ik durf niet alleen hoor

- JolandaOudshoorn
Wat vervelend zeg. De tweede in korte tijd. Meiden, doen jullie alsjeblieft voorzichtig? En veel sterkte!judith schreef:jah, alweer...is echt niet leuk...monique schreef:ik op school zit en dat bij onze sgool weer een ongeluk is gebeurd
Kschrok echt..ik dacht..o nee...straks moeten we weer gaan helpen...met een ongeluk..
Maar gelukkig was de politie er al :|
Ik weet, mijn Verlosser leeft
oeps, schrikken.judith schreef:jah, alweer...is echt niet leuk...monique schreef:ik op school zit en dat bij onze sgool weer een ongeluk is gebeurd
Kschrok echt..ik dacht..o nee...straks moeten we weer gaan helpen...met een ongeluk..
Toch niet een van mijn kinderen?
Ja, ik doe voorzichtig hoor...JolandaOudshoorn schreef:Wat vervelend zeg. De tweede in korte tijd. Meiden, doen jullie alsjeblieft voorzichtig? En veel sterkte!judith schreef:jah, alweer...is echt niet leuk...monique schreef:ik op school zit en dat bij onze sgool weer een ongeluk is gebeurd
Maar soms ook al doe je voorzichtig..kan je nog wel een ongeluk krijgen :|
maar kzal voorzichtig zijn hoor
- monique
ja ik zal ook voorzichtig zijn hoorjudith schreef:Ja, ik doe voorzichtig hoor...JolandaOudshoorn schreef:Wat vervelend zeg. De tweede in korte tijd. Meiden, doen jullie alsjeblieft voorzichtig? En veel sterkte!judith schreef:jah, alweer...is echt niet leuk...monique schreef:ik op school zit en dat bij onze sgool weer een ongeluk is gebeurd
komt best goed hoop ik :roll:
maar net wat juud zegt een ongeluk zit in een klein hoekje
- JolandaOudshoorn
Voordat je op weg gaat kan je misschien dit "fluistergebed" bidden: Wilt U mijn veiligheid zijn, Allerhoogste?monique schreef:ja ik zal ook voorzichtig zijn hoorjudith schreef:Ja, ik doe voorzichtig hoor...JolandaOudshoorn schreef:Wat vervelend zeg. De tweede in korte tijd. Meiden, doen jullie alsjeblieft voorzichtig? En veel sterkte!judith schreef: jah, alweer...is echt niet leuk...
want: Gij HEERE, zijt mijn Toevlucht! De Allerhoogste hebt Gij gesteld tot Uw vertrek. U zal geen kwaad wedervader en geen plaag zal uw tent naderen.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ja, voordat ik weg bid ik...ook daarom...voor de veiligheid omdewegJolandaOudshoorn schreef:Voordat je op weg gaat kan je misschien dit "fluistergebed" bidden: Wilt U mijn veiligheid zijn, Allerhoogste?monique schreef:ja ik zal ook voorzichtig zijn hoorjudith schreef:Ja, ik doe voorzichtig hoor...JolandaOudshoorn schreef: Wat vervelend zeg. De tweede in korte tijd. Meiden, doen jullie alsjeblieft voorzichtig? En veel sterkte!
want: Gij HEERE, zijt mijn Toevlucht! De Allerhoogste hebt Gij gesteld tot Uw vertrek. U zal geen kwaad wedervader en geen plaag zal uw tent naderen.