gaan jullie dan je verwoed storten op het verbeteren van je nederlandse taal????monique schreef:dat juud en ik in junie
een week niet op refoforum zijn:
Wist je dat ...[6]
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- JolandaOudshoorn
- monique
ja met school heel leuk met de boot hoppelijk word ik niet zeeziek :roll:JolandaOudshoorn schreef:he leuk, gaan jullie naar Engeland? Met school? Of anders?monique schreef:nee de engelse taalRens schreef:gaan jullie dan je verwoed storten op het verbeteren van je nederlandse taal????monique schreef:dat juud en ik in junie
:
- monique
had ik iets verkeerds getypt rens??? :roll:monique schreef:ja met school heel leuk met de boot hoppelijk word ik niet zeeziek :roll:JolandaOudshoorn schreef:he leuk, gaan jullie naar Engeland? Met school? Of anders?monique schreef:nee de engelse taalRens schreef: gaan jullie dan je verwoed storten op het verbeteren van je nederlandse taal????:
- zusterelly
Hihihi, wat een onschuld. Ik vind je wel grappigmonique schreef:had ik iets verkeerds getypt rens??? :roll:monique schreef:ja met school heel leuk met de boot hoppelijk word ik niet zeeziek :roll:JolandaOudshoorn schreef:he leuk, gaan jullie naar Engeland? Met school? Of anders?monique schreef: nee de engelse taal:

- monique
ja klopt ik ben de leukste thuis :roll:zusterelly schreef:Hihihi, wat een onschuld. Ik vind je wel grappigmonique schreef:had ik iets verkeerds getypt rens??? :roll:monique schreef:ja met school heel leuk met de boot hoppelijk word ik niet zeeziek :roll:JolandaOudshoorn schreef: he leuk, gaan jullie naar Engeland? Met school? Of anders?:

nee hoor geintje maar heb ik iets verkeerd getypt :roll:
JUNI en HOPELIJK zijn de juiste schrijfwijzen voor junie en hoppelijk, verder niet..............maar als mén al op de middelbare school zo abominabel slecht is in taal, dringt zich de vraag op "moeten we dáár de oorlog mee winnen" (om een vergelijking uit de eerste de beste kast te trekken)zusterelly schreef:Hihihi, wat een onschuld. Ik vind je wel grappigmonique schreef:had ik iets verkeerds getypt rens??? :roll:monique schreef:ja met school heel leuk met de boot hoppelijk word ik niet zeeziek :roll:JolandaOudshoorn schreef: he leuk, gaan jullie naar Engeland? Met school? Of anders?:
Laatst gewijzigd door Rens op 19 feb 2008, 15:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Moderatorbericht:
- Oude-Waarheid
Junie = junimonique schreef:ja klopt ik ben de leukste thuis :roll:zusterelly schreef:Hihihi, wat een onschuld. Ik vind je wel grappigmonique schreef:had ik iets verkeerds getypt rens??? :roll:monique schreef: ja met school heel leuk met de boot hoppelijk word ik niet zeeziek :roll::
:
nee hoor geintje maar heb ik iets verkeerd getypt :roll:
- Christiaan
Nou zeg...monique schreef:dat juud en ik in junie

Hebben ze in Engeland geen computers dan...
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
- monique
ahaaa oke dan rens sorryOude-Waarheid schreef:Junie = junimonique schreef:ja klopt ik ben de leukste thuis :roll:zusterelly schreef:Hihihi, wat een onschuld. Ik vind je wel grappigmonique schreef: had ik iets verkeerds getypt rens??? :roll::
:
nee hoor geintje maar heb ik iets verkeerd getypt :roll:(denk ik)

dankje zusterelly
- MarthaMartha
ikke wel, en toen ik dat erkende heb ik maar besloten dat ik het geen nare verslaving vind :mrgreen:JolandaOudshoorn schreef:Nou daar had ik ook last van. (verslaafd?)MarthaMartha schreef:.... refoforum de hele morgen uit de lucht was???
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
dát is nu meestal hét probleem van een verslavingMarthaMartha schreef:ikke wel, en toen ik dat erkende heb ik maar besloten dat ik het geen nare verslaving vind :mrgreen:JolandaOudshoorn schreef:Nou daar had ik ook last van. (verslaafd?)MarthaMartha schreef:.... refoforum de hele morgen uit de lucht was???
- MarthaMartha
tja.... wat zal ik daar eens op zeggen..... zolang ik geen gevaar ben voor mezelf of mijn omgeving zie ik geen noodzaak deze verslaving op te heffen :mrgreen:helma schreef:dát is nu meestal hét probleem van een verslavingMarthaMartha schreef:ikke wel, en toen ik dat erkende heb ik maar besloten dat ik het geen nare verslaving vind :mrgreen:JolandaOudshoorn schreef:Nou daar had ik ook last van. (verslaafd?)MarthaMartha schreef:.... refoforum de hele morgen uit de lucht was???
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!