Nou goed, jullie zijn in ieder geval wel thuisgekomen. Hoe zullen we verder niet vragen.MarthaMartha schreef:dat is het.... ik vroeg me al af wat die vermicelli in mijn schoenen deed, maar nu snap ik het....Hendrikus schreef:dat loopt dus aardig in de s o e p :mrgreen:MarthaMartha schreef::shock: :shock: dat zouden we niet vertellen toch?helma schreef: komt door al die borrels op de meeting...:
Wist je dat ...[6]
- Wilma van den Berg
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
er daagt mij iets hier in het oosten.henriët schreef:waarschijnlijk uitgeworpen, je weet het lassie.. sommigen nemen hier een nieuwe naam.... zij wellicht ook!Hendrikus schreef:uitgeroepen?Lassie schreef:...ik uitgeroepen de laatste tijd mis.
uitgeworpen?
afgewezen?
weggelopen?
wie bedoel je nou?
ze was er niet zaterdag, maar stond wel op het papier..Lassie schreef:er daagt mij iets hier in het oosten.henriët schreef:waarschijnlijk uitgeworpen, je weet het lassie.. sommigen nemen hier een nieuwe naam.... zij wellicht ook!Hendrikus schreef:uitgeroepen?Lassie schreef:...ik uitgeroepen de laatste tijd mis.
uitgeworpen?
afgewezen?
weggelopen?
wie bedoel je nou?
- Christiaan
Schrijvers of Refoforummers? Jij hebt duidelijk je voorkeur uitgesproken.aritha schreef:Wist je dat ik vandaag een meeting had, met christelijke schrijvers.
En ik daarna geen puf meer had in nog een meeting?
:
Mijn hoofd vol zit met 'Hoe schrijf je een goede dialoog'.

Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
- zusterelly
- monique
hahahaaaaaazusterelly schreef:Op de computer zitten weer eens iets anders is dan op de kast zitten :mrgreen:melissa schreef:wist je dat ik........
hier voor het eerst ben?
wist je dat..........
egt intresant vind op het refoforum!
wist je dat ik........
het vreselijk heet heb omdat ik in de zon zit op de computer
wist je dat![]()
![]()
![]()
![]()

:mrgreen:Johann Gottfried Walther schreef:Heb je daar veel ervaring mee dan, met op de kast zitten?zusterelly schreef:Op de computer zitten weer eens iets anders is dan op de kast zitten :mrgreen:melissa schreef:wist je dat ik........
hier voor het eerst ben?
wist je dat..........
egt intresant vind op het refoforum!
wist je dat ik........
het vreselijk heet heb omdat ik in de zon zit op de computer
wist je dat![]()
![]()
![]()
![]()
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
aanvaard hoorHendrikus schreef:ik was wettig verhinderdhenriët schreef::mrgreen:Hendrikus schreef:Ligt Amersfoort tegenwoordig ook al in het oosten?Lassie schreef:er daagt mij iets hier in het oosten.
Dan is het hiér zeker Far East :mrgreen:![]()
he hendrikus, hoezo kwam je niet joh, afgelopen zaterdag?
en bovendien kon ik niet