hihi, ik 3 zakken chips en nog een heleboel boodschappen. en een heel late avondmaaltijd :roll:judith schreef:een zak chips... :o
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [3]
- JolandaOudshoorn
- MarthaMartha
Ariene schreef:Ik moet eerlijk bekennen dat ik er een soort jaloers van wordt.JolandaOudshoorn schreef:Heerlijk! Ik wordt gewoon vrolijk van jouw post!Wilma van den Berg schreef:...Een bijzonder, geweldig gesprek met een fantastische vriendin :!:, een boswandeling (prachtig weer) etc.
Kortom: gewoon teveel om op te noemen en niet in woorden uit te drukken
...I'am very happy...
Alleen al de rust en harmonie die uit deze posting spreekt.
Soms kan ik erg verlangen naar een huishouden wat op orde is.
Een leven van de kinderen dat lekker loopt en een vriendin waar je dan heerlijk mee de natuur in kan trekken en goed mee kan praten...
Maar Wilma, ik gun het je van harte! Fijn dat je het zo goed heb gehad!
k weet of je in de buurt van a'sfoort woont. maar ik wil je best eens helpen hoor.
De volledige versie van de dvd serie "Het leven van zoogdieren". De EO verkoopt de gekuiste versie niet meer (en ik moet zeggen dat ik voor mezelf liever ook het hele verhaal zie, ik kan zelf wel een beetje de zaken op waarde schatten).
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
- Wilma van den Berg
- Wilma van den Berg
'k Moet je ook zeggen dat ik zéér dankbaar ben met deze "aanwinst". Het was heel bijzonder!Ariene schreef:Ik moet eerlijk bekennen dat ik er een soort jaloers van wordt.JolandaOudshoorn schreef:Heerlijk! Ik wordt gewoon vrolijk van jouw post!Wilma van den Berg schreef:...Een bijzonder, geweldig gesprek met een fantastische vriendin :!:, een boswandeling (prachtig weer) etc.
...I'am very happy...
Een leven van de kinderen dat lekker loopt en een vriendin waar je dan heerlijk mee de natuur in kan trekken en goed mee kan praten...
En....als ik je kan helpen dan moet je het zeggen hoor. Laten we er voor elkaar zijn...
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
ja. laten we er voor elkaar zijn.... Vindt ik een goeie motto voor dit forum!!!!!!Wilma van den Berg schreef:'k Moet je ook zeggen dat ik zéér dankbaar ben met deze "aanwinst". Het was heel bijzonder!Ariene schreef:Ik moet eerlijk bekennen dat ik er een soort jaloers van wordt.JolandaOudshoorn schreef:Heerlijk! Ik wordt gewoon vrolijk van jouw post!Wilma van den Berg schreef:...Een bijzonder, geweldig gesprek met een fantastische vriendin :!:, een boswandeling (prachtig weer) etc.
...I'am very happy...
En....als ik je kan helpen dan moet je het zeggen hoor. Laten we er voor elkaar zijn...
een aantal repen pure chocolade............mmmmmmmmmmmmm
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- MarthaMartha
- JolandaOudshoorn