Dat wordt lopen, Bram....LOLLLL

Plaats reactie
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Dat wordt lopen, Bram....LOLLLL

Bericht door Rens »

Topadvocaat zonder rijbewijs...

Bram Moszkowicz moet met de bus
door onze redactie (de Telegraaf)

AMSTERDAM - Bram is een goede advocaat, maar niet zó goed dat hij kon voorkomen dat zijn rijbewijs afgenomen werd...

De komende vier maanden moet meneer Bram maar met het openbaar vervoer, heeft de rechter beslist. De advocaat reed in Amstelveen maar liefst 102 kilometer per uur, terwijl 50 is toegestaan. Ook moest hij een boete van 720 euro betalen.


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: LOL
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Jongere
Berichten: 7757
Lid geworden op: 14 apr 2004, 15:45

Bericht door Jongere »

Ik ben benieuwd welke advocaat hij in de arm heeft genomen. :mrgreen:
Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Bericht door jvdg »

Jongere schreef:Ik ben benieuwd welke advocaat hij in de arm heeft genomen. :mrgreen:
Dat kan geen raadsel zijn, dat wordt uiteraard de nieuwe advocaat van Willem H..
Deze advocaat was/is onbesproken.

Ik moet mezelf corrigeren :oops: , de zaak van Bram M is vancivielrechtelijke aard, terwijl de zaak van Willem H van strafrechtelijke aard is.
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Re: Dat wordt lopen, Bram....LOLLLL

Bericht door Daphne »

Rens schreef:Topadvocaat zonder rijbewijs...

Bram Moszkowicz moet met de bus
door onze redactie (de Telegraaf)

AMSTERDAM - Bram is een goede advocaat, maar niet zó goed dat hij kon voorkomen dat zijn rijbewijs afgenomen werd...

De komende vier maanden moet meneer Bram maar met het openbaar vervoer, heeft de rechter beslist. De advocaat reed in Amstelveen maar liefst 102 kilometer per uur, terwijl 50 is toegestaan. Ook moest hij een boete van 720 euro betalen.


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: LOL
:mrgreen: blijft leuk zulke berichten :mrgreen: (*oeps... weer n posting dichter bij de 4000...)
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16800
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Bericht door Hendrikus »

Jongere schreef:Ik ben benieuwd welke advocaat hij in de arm heeft genomen. :mrgreen:
Heb je al gesolliciteerd? 8)
Erasmiaan
Berichten: 8596
Lid geworden op: 17 okt 2005, 21:25

Bericht door Erasmiaan »

jvdg schreef:
Jongere schreef:Ik ben benieuwd welke advocaat hij in de arm heeft genomen. :mrgreen:
Dat kan geen raadsel zijn, dat wordt uiteraard de nieuwe advocaat van Willem H..
Deze advocaat was/is onbesproken.

Ik moet mezelf corrigeren :oops: , de zaak van Bram M is vancivielrechtelijke aard, terwijl de zaak van Willem H van strafrechtelijke aard is.
???

De wegenverkeerswet valt nog altijd onder het strafrecht, hoor!
Gebruikersavatar
Josephus
Berichten: 2935
Lid geworden op: 04 dec 2006, 16:28
Locatie: Randstad

Bericht door Josephus »

Jongere schreef:Ik ben benieuwd welke advocaat hij in de arm heeft genomen. :mrgreen:
Gewoon zichzelf. Altijd makkelijk toch?
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Bericht door jvdg »

Erasmiaan schreef: Ik moet mezelf corrigeren :oops: , de zaak van Bram M is vancivielrechtelijke aard, terwijl de zaak van Willem H van strafrechtelijke aard is.

???

De wegenverkeerswet valt nog altijd onder het strafrecht, hoor!
:oops: :oops: :oops:
't Komt zeker omdat ik te weinig bekeuringen krijg. :wink:
Plaats reactie