Wat staat er op het menu vandaag?
- JolandaOudshoorn
- MarthaMartha
neem voortaan het restant mee :xMarthaMartha schreef:helma schreef:MarthaMartha schreef:Die ook, Hendrikus, je wilt niet weten wat ik allemaal op kan..... enne... bij Helma zijn ze met velen, dus dat komt heus goed!JolandaOudshoorn schreef: bolussen???? Waar :mrgreen::
Jolanda zie aanwinsten...
[marq=right]Heb je Bolussen?[/marq]
Nou, was best lekker toch??? Enne.... Hendrikus.... ik ben ook nog even naar een verjaardag geweest, lekker gebaklje gegeten :-)
Verleiding is veel te groot
- MarthaMartha
ZIJN ER NOG OVER DAN?helma schreef:neem voortaan het restant mee :xMarthaMartha schreef:helma schreef:MarthaMartha schreef: Die ook, Hendrikus, je wilt niet weten wat ik allemaal op kan..... enne... bij Helma zijn ze met velen, dus dat komt heus goed!:
Jolanda zie aanwinsten...
[marq=right]Heb je Bolussen?[/marq]
Nou, was best lekker toch??? Enne.... Hendrikus.... ik ben ook nog even naar een verjaardag geweest, lekker gebaklje gegeten :-)
Verleiding is veel te groot
Vanavond stamppot boerenkool..................mmmmmmm
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- MarthaMartha
- MarthaMartha
:shock: :shock: laat maar zitten dan, ik heb al een pan erwtensoep aangeboden gekregen........ (en dan maar hopen dat dat niet de groentesoep van zondag is... :mrgreen: )Tiberius schreef:Dan is het inmiddels broccoli geworden. :mrgreen:Katja schreef:je kan bij ons komen eten, je weet wat we eten: BLOEMKOOL!!! (van maandag: )
:mrgreen: :mrgreen:MarthaMartha schreef::shock: :shock: laat maar zitten dan, ik heb al een pan erwtensoep aangeboden gekregen........ (en dan maar hopen dat dat niet de groentesoep van zondag is... :mrgreen: )Tiberius schreef:Dan is het inmiddels broccoli geworden. :mrgreen:Katja schreef:je kan bij ons komen eten, je weet wat we eten: BLOEMKOOL!!! (van maandag: )
ga jij eens aan t werk.
- MarthaMartha
sorry, m'n baas zou een half uur geleden al iets doormailen wat ik nodig heb, maar misschien moet ik hem eens bellen, want het is er nog niet........Lassie schreef::mrgreen: :mrgreen:MarthaMartha schreef::shock: :shock: laat maar zitten dan, ik heb al een pan erwtensoep aangeboden gekregen........ (en dan maar hopen dat dat niet de groentesoep van zondag is... :mrgreen: )Tiberius schreef:Dan is het inmiddels broccoli geworden. :mrgreen:Katja schreef:je kan bij ons komen eten, je weet wat we eten: BLOEMKOOL!!! (van maandag: )
ga jij eens aan t werk.
- zusterelly