Goede morgen
- MarthaMartha
:mrgreen:Hendrikus schreef:VandenGIjs: ACTIE 8)MarthaMartha schreef:hihi..... ja ik wacht met smart op de postbode...........Lassie schreef:goedemorgen allemaal
Valentijnsdag, wat zal de dag brengen? :mrgreen:
Vandaag is het volgens mij 10 jaar geleden dat m'n nicht getrouwd is (makkelijk te onthouden he)
Ze zijn nog druk aan het sorteren op het postkantoor... geduld,geduldMarthaMartha schreef::mrgreen:Hendrikus schreef:VandenGIjs: ACTIE 8)MarthaMartha schreef:hihi..... ja ik wacht met smart op de postbode...........Lassie schreef:goedemorgen allemaal
Valentijnsdag, wat zal de dag brengen? :mrgreen:
Vandaag is het volgens mij 10 jaar geleden dat m'n nicht getrouwd is (makkelijk te onthouden he)
Nee, daar zijn ze de hele morgen druk mee hoor en zeker vandaag!Tiberius schreef:Hebben ze uitgeslapen dan? Het is bijna half twaalf.Gijs83 schreef:Ze zijn nog druk aan het sorteren op het postkantoor... geduld,geduldMarthaMartha schreef::mrgreen:Hendrikus schreef: VandenGIjs: ACTIE 8)
Het voorsorteren begint al om 6.15 uur.
- MarthaMartha
MarthaMartha schreef:De postbode is geweest........
niks:
:
:
geen stille aanbidders dus...
hier zien ze ook vol verlangen uit naar de postbode :mrgreen:
tot nu toe ben ik de enige (via mail 2 stuks
gister ging mijn dochter van 15 met zusje van 3 naarde winkel om op de laatste nipper nog een valentijnkaart te kopen. Rekent ze af bij de kassa, roept m'n dochtertje van 3 heel hard: "die is voor Jan!!"
Grote hilariteit rondom :mrgreen:
- MarthaMartha
nou, dan staan we gelijk..............voor mij geen stille aanbidsters........... :mrgreen:MarthaMartha schreef:De postbode is geweest........
niks:
:
:
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- MarthaMartha
helma schreef:MarthaMartha schreef:De postbode is geweest........
niks:
:
:
hier zien ze ook vol verlangen uit naar de postbode :mrgreen:
tot nu toe ben ik de enige (via mail 2 stuks)
gister ging mijn dochter van 15 met zusje van 3 naarde winkel om op de laatste nipper nog een valentijnkaart te kopen. Rekent ze af bij de kassa, roept m'n dochtertje van 3 heel hard: "die is voor Jan!!"
Grote hilariteit rondom :mrgreen:
ai...de postbode bracht niets