nog een week, en dan kan ik het zélf weer doen..............

je móet gewoon even geld uitgeven geloof ik he Lassie.... heb ik ook weleens, vooral als m'n portemonnee bijna leeg is.......Lassie schreef:waar waar waar.... dit wil ik oooooooooooook. :mrgreen: (sorry voel nogal hyper en blij).helma schreef:Lassie schreef:waren zeker in de aanbieding?helma schreef:38 paar panty's:
![]()
(bijde hema?)
ze waren in de aanbieding :mrgreen:
normaal 280 euro
nu totaal 38 euro....
(dure winkel)
nou er kriebelt wel iets ja! (wil eigenlijk in huis aan de slag, lekker verven, behangen, verbouwen en de tuin doen... bbbrrr)MarthaMartha schreef:je móet gewoon even geld uitgeven geloof ik he Lassie.... heb ik ook weleens, vooral als m'n portemonnee bijna leeg is.......Lassie schreef:waar waar waar.... dit wil ik oooooooooooook. :mrgreen: (sorry voel nogal hyper en blij).helma schreef:Lassie schreef: waren zeker in de aanbieding?![]()
(bijde hema?)
normaal 280 euro
nu totaal 38 euro....
(dure winkel)
Lassie schreef:waar waar waar.... dit wil ik oooooooooooook. :mrgreen: (sorry voel nogal hyper en blij).helma schreef:Lassie schreef:waren zeker in de aanbieding?helma schreef:38 paar panty's:
![]()
(bijde hema?)
normaal 280 euro
nu totaal 38 euro....
(dure winkel)
Ikea!Lassie schreef:waar heb je die vandaan?Annemieke schreef:Een nieuwe keuken, nou ja, tweedehands, waar nu de tegeltjes achter geplakt worden.....
k wil ook een nieuwe/2e handse keuken. (hoeft voor mij geen nieuwe). k ben opzoek naar iets (zonder dure apperaturen).
Via mensen uit de buurt die 'm anders weg wilden gooien omdat ze 't geen mooie vonden. :shock: Echt geluk mee gehad, want wij vinden hem prachtig!Lassie schreef:waar heb je die vandaan?Annemieke schreef:Een nieuwe keuken, nou ja, tweedehands, waar nu de tegeltjes achter geplakt worden.....
k wil ook een nieuwe/2e handse keuken. (hoeft voor mij geen nieuwe). k ben opzoek naar iets (zonder dure apperaturen).
tsja schatje! wij hebben een hele kleine keuken nodig (omdat we een kleine ruimte hebben voor een keuken).MarthaMartha schreef:Ikea!Lassie schreef:waar heb je die vandaan?Annemieke schreef:Een nieuwe keuken, nou ja, tweedehands, waar nu de tegeltjes achter geplakt worden.....
Dat is het Lassie, ga gewoon lekker naar ikea, ideeën opdoen, alvast een paar hebbedingetjes halen, met koffie en taart achter de leestafel om boeken door te spitten naar ideeën.......
okew dat is nog eens lekker.Annemieke schreef:Via mensen uit de buurt die 'm anders weg wilden gooien omdat ze 't geen mooie vonden. :shock: Echt geluk mee gehad, want wij vinden hem prachtig!Lassie schreef:waar heb je die vandaan?Annemieke schreef:Een nieuwe keuken, nou ja, tweedehands, waar nu de tegeltjes achter geplakt worden.....
ikea heeft ook bendes ideeën voor hele kleine keukens!!!!!Lassie schreef:tsja schatje! wij hebben een hele kleine keuken nodig (omdat we een kleine ruimte hebben voor een keuken).MarthaMartha schreef:Ikea!Lassie schreef:waar heb je die vandaan?Annemieke schreef:Een nieuwe keuken, nou ja, tweedehands, waar nu de tegeltjes achter geplakt worden.....
Dat is het Lassie, ga gewoon lekker naar ikea, ideeën opdoen, alvast een paar hebbedingetjes halen, met koffie en taart achter de leestafel om boeken door te spitten naar ideeën.......