neem mee! 16 feb.!! (in plaats van soep)Johann Gottfried Walther schreef:Laat je ons ook me genieten? Of ga je ons alleen maar lekker zitten maken.... :roll:JolandaOudshoorn schreef:een doos bonbons van mijn man
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [3]
- JolandaOudshoorn
haha, hij is al bijna op :mrgreen:judith schreef:jahaahelma schreef:neem mee! 16 feb.!! (in plaats van soep)Johann Gottfried Walther schreef:Laat je ons ook me genieten? Of ga je ons alleen maar lekker zitten maken.... :roll:JolandaOudshoorn schreef:een doos bonbons van mijn man
(smak smak smak)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
ach.................................................wat jammer nou..snik...JolandaOudshoorn schreef:haha, hij is al bijna op :mrgreen:judith schreef:jahaahelma schreef:neem mee! 16 feb.!! (in plaats van soep)Johann Gottfried Walther schreef: Laat je ons ook me genieten? Of ga je ons alleen maar lekker zitten maken.... :roll:
(smak smak smak)
:mrgreen:
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- MarthaMartha
- MarthaMartha
- MarthaMartha
- MarthaMartha
Ik ook niet, maar deze zijn zóóó mooi, ik kon ze niet laten staan om die hakken alleen......judith schreef:Leuk!!MarthaMartha schreef:Yep en nog punten ook......... 8)judith schreef:heb je zulke hogen haken??MarthaMartha schreef: klopt! :x
Ik loop liever niet op haken..vind ik niet lekker lopen![]()
: