Tot in de Noordzee zekerRens schreef:Een hele goede morgen, hier schijnt de zon met volle winterkracht.......en zo het er naar uitziet, zal dat de rest van de dag wel zo blijven: de luchten zijn strakblauw...............
Goede morgen
zover als ik kan zien, is het een strakblauwe lucht.............dus ik heb goede hoop........................Gijs83 schreef:Tot in de Noordzee zekerRens schreef:Een hele goede morgen, hier schijnt de zon met volle winterkracht.......en zo het er naar uitziet, zal dat de rest van de dag wel zo blijven: de luchten zijn strakblauw...............

Schiermonnikoog en Ameland zijn prachtig te zien vanaf de dijk, alsook Engelmansplaat................
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- MarthaMartha
- JolandaOudshoorn
MarthaMartha schreef:bij mij wel, ik heb net een uurtje meegepakt! Hopelijk is het jouw ook gelukt.helma schreef:helma schreef:![]()
zieke man en dochter van 3 met 40,5 graden koorts naast me in bed vannacht....
niet bevordelijk voor je nachtrust; behoorlijk in touw geweest
ga even wat slaap van vannacht inhalen
welterusten :!:
gelukt?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Stel slaapkoppen, luiaards,.................... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Moderatorbericht:
- Oude-Waarheid
- MarthaMartha
JolandaOudshoorn schreef:MarthaMartha schreef:bij mij wel, ik heb net een uurtje meegepakt! Hopelijk is het jouw ook gelukt.helma schreef:helma schreef:![]()
zieke man en dochter van 3 met 40,5 graden koorts naast me in bed vannacht....
niet bevordelijk voor je nachtrust; behoorlijk in touw geweest
gelukt?
Hier gebeuren rare dingen op het forum,
hij zegt dat ik een uurtje meegepakt heb, maar dat heb ik helemaal niet gedaan........... ik WERK !!!
- Oude-Waarheid
hmm, ik ben geen slaapkop...hoor.......Oude-Waarheid schreef:Oe la la dus die schoen past joujudith schreef:ik heb mijn schoenen nu aanOude-Waarheid schreef:Wie de schoen past trekt hem aan.judith schreef: Ikke?
Anders gewoon laten staan.(die schoen)
: :mrgreen:
maar kheb mijn schoene we aan..en ze passen nog ook :mrgreen:
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Het was niet helemaal goed gequote.MarthaMartha schreef:JolandaOudshoorn schreef:MarthaMartha schreef:bij mij wel, ik heb net een uurtje meegepakt! Hopelijk is het jouw ook gelukt.helma schreef:
gelukt?
hij zegt dat ik een uurtje meegepakt heb, maar dat heb ik helemaal niet gedaan........... ik WERK !!!
Dat heb je met die huisvrouwen: lekker op bed liggen in plaats van soep koken voor hun hongerige medeforummers.
- MarthaMartha
Let op je woorden Tyb.... voor je 't weet maak ik soep van je, ik ben aan 't werk!Tiberius schreef:Het was niet helemaal goed gequote.MarthaMartha schreef:JolandaOudshoorn schreef:MarthaMartha schreef: bij mij wel, ik heb net een uurtje meegepakt! Hopelijk is het jouw ook gelukt.
gelukt?
Dat heb je met die huisvrouwen: lekker op bed liggen in plaats van soep koken voor hun hongerige medeforummers.
Kijk. Dat is pas mannentaal.MarthaMartha schreef:Let op je woorden Tyb.... voor je 't weet maak ik soep van je, ik ben aan 't werk!Tiberius schreef:Het was niet helemaal goed gequote.MarthaMartha schreef:JolandaOudshoorn schreef: