wie komen er op de meeting?

MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

caprice schreef:
refo schreef:Pannen soep moet je ter plekke koken.
Je wilt niet weten wat een microben er ontstaan als zoíets niet op 't vuur of in de koelkast staat.
Niet te moeilijk doen hoor. Daar kun je ze toch ook nog even laten koken?
en zolang jij je niet opgeeft refo, hoef je niet bang te zijn dat je er ziek van wordt :mrgreen:
Bert Mulder
Contacteer:

Bericht door Bert Mulder »

MarthaMartha schreef:
't spijt me afgewezen, maar ik vind dit een wat vreemde manier van communiceren. Als er iets je niet bevalt kun je dat gewoon aangeven en is overleg altijd mogelijk. Gewoon even vragen of iets ook anders kan... op z'n hollands...
En als je direct wegloopt als je een opdracht krijgt zonder overleg, dan zul je nog heel wat weg moeten lopen in je leven ben ik bang. Sterkte!
Het spijt me, geachte Martha, maar ik, als buitenstaander hier in, vind het ook wel een beetje vreemd en moet Afgewezen wel een beetje gelijk geven.

Ten eerste is een grote pan soep heel wat anders dan een paar zakken chips.

Ten tweede, je hebt helemaal niks overlegd.

Ten derde, als er dan gezegd wordt dat een pan soep helaas niet kan, dan zeg je, inplaats van te vragen wat ze wel mogelijk kan brengen, dat ze voor een pan tomatensoep kan ruilen.

Ik weet het, ik heb er niks mee te maken, en moet mijn lange neus er buiten houden.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

refo schreef:Pannen soep moet je ter plekke koken.
Je wilt niet weten wat een microben er ontstaan als zoíets niet op 't vuur of in de koelkast staat.
Ach, in de meeste restaurants moet je ook niet in de keuken kijken, dan loop je gillend weg zonder er ooit nog weer een hap te nemen.

Wat niet weet... Afbeelding
MarthaMartha

Bert Mulder schreef:
MarthaMartha schreef:
't spijt me afgewezen, maar ik vind dit een wat vreemde manier van communiceren. Als er iets je niet bevalt kun je dat gewoon aangeven en is overleg altijd mogelijk. Gewoon even vragen of iets ook anders kan... op z'n hollands...
En als je direct wegloopt als je een opdracht krijgt zonder overleg, dan zul je nog heel wat weg moeten lopen in je leven ben ik bang. Sterkte!
Het spijt me, geachte Martha, maar ik, als buitenstaander hier in, vind het ook wel een beetje vreemd en moet Afgewezen wel een beetje gelijk geven.

Ten eerste is een grote pan soep heel wat anders dan een paar zakken chips.

Ten tweede, je hebt helemaal niks overlegd.

Ten derde, als er dan gezegd wordt dat een pan soep helaas niet kan, dan zeg je, inplaats van te vragen wat ze wel mogelijk kan brengen, dat ze voor een pan tomatensoep kan ruilen.

Ik weet het, ik heb er niks mee te maken, en moet mijn lange neus er buiten houden.
Beste Bert Mulder
Er komt een overleg......... dit leek ons de meest gemakkelijke manier, maar voor de mensen die het niet prettig vinden gaan we het nu anders doen, want uiteraard vind ik de reactie van Afgewezen ook niet prettig.
even voor de duidelijkheid: ik heb geen tomatensoep ruilen voorgesteld maar heb direct ! aangegeven dat ik haar pan soep overneem! met het voorstel dat zij stokbrood meeneemt.
Gian

Bericht door Gian »

We kunnen ook met zn allen gaan uit eten :D :D :D :D
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
MarthaMartha

willen alle meetinggasten even stemmen over de organisatie op de daarvoor geopende poll ? dank u zeer!
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Beste Martha en Helma,
Ik vind het allemaal goed hoor. Zo'n lijstje is best handig, en als je iets niet ziet zitten, kunnen we dat gewoon aangeven. Iemand moet toch de knoop doorhakken. En het is ook soms lastig om te beoordelen wie wat kan meenemen. zeker bij een forum ontmoeting. Als je iedereen zelf laat kiezen, zitten we straks met 100 zakken chips :?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gian

Bericht door Gian »

De restanten gaan naar de voedselbank :idea:
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
MarthaMartha

Gian schreef:We kunnen ook met zn allen gaan uit eten :D :D :D :D
neem jij je pinpas mee dan??? :shock:
henriët

Bericht door henriët »

We hebben oppas!!!!!!

Nou, er kunnen er nog met ons meerijden :D
helma

Bericht door helma »

Bert Mulder schreef: Ten eerste is een grote pan soep heel wat anders dan een paar zakken chips.
klopt; we hebben ook geprobeerd te kijken naar scholier/student/zelfstandige. Sommige mensen komen alleen, sommigen met z'n tweeën. Sommigen mensen komen alle uren; sommigen hebben aangegeven een uurtj ofzo te komen.

Bert Mulder schreef:Ten tweede, je hebt helemaal niks overlegd.
dat is ook een beetje lastig zei ik al; als je 25 mensen moet pb-en wat ze wél of niet mee willen nemen.
Bert Mulder schreef: Ten derde, als er dan gezegd wordt dat een pan soep helaas niet kan, dan zeg je, inplaats van te vragen wat ze wel mogelijk kan brengen, dat ze voor een pan tomatensoep kan ruilen.
als iemand zegt dat een pan soep niet kan; vind ik het heel tof dat MM aanbiedt dat over te nemen; die heeft zelf al genoeg te doen/regelen. Ze oppert dan iets anders mee te nemen; bijvóórbeeld stokbrood met kruidenboter.(makkelijker kan haast niet, dat haal je zo even bij de supermarkt. Afgewezen zei niet dat ze een pan soep te duur vond ofzo, maar gewoon dat het niet kón. dus w.s. heeft ze het daar te druk voor en verzint MM iets 'vlots', maar laat het vervolgens aan Afgewezen zelf over.) Dus als dat niet op een 'overleg-manier' is weet ik het ook niet.
Vvervolgens meldt Afgewezen zich bot af omdat ze het een hele operatie vindt. Wat? een stokbrood kopen en kruidenboter??
(de afstand en de tijd wist ze al weken geleden, dus dat kan het probleem niet zijn)

Bert Mulder schreef:Ik weet het, ik heb er niks mee te maken, en moet mijn lange neus er buiten houden.
daar heb je wel een beetje gelijk in, maar vooruit; ook jij mag een mening hebben over de manier hoe wij een meeting 'proberen' te regelen.
MarthaMartha

henriët schreef:We hebben oppas!!!!!!

Nou, er kunnen er nog met ons meerijden :D
mooi, wie melden zich nog aan??? super!
Daphne

Bericht door Daphne »

MarthaMartha schreef:
Afgewezen schreef:
Mister schreef:
Afgewezen schreef: En idd. bevalt dat lijstje me niet zo.
Benieuwd wie er niet in smaak valt...

:roll:
Je begrijpt me verkeerd: ik houd er niet van opdrachten te krijgen zonder vorm van overleg. 8)
With all do respect... maar ik ga ECHT geen pan soep meenemen. Toedeloe!!! Ik sta eigenlijk wel achter Afgewezen. :shock: Jullie kunnen beter als organiserend commitee zelf alles inkopen en een bedrag stellen. Op deze manier word ik er ook niet vrolijk van. Wanneer moet ik dat klaar maken?! Ik moet zeer waarschijnlijk werken zaterdagochtend/middag. Het laatste waar ik zin in heb is een pan soep klaar maken... laat staan TWEE pannen soep in mn Ford Ka vervoeren.

Wat afgwezen zegt opdrachten op commando... tja... heb ik ook n bloed hekel aan :mrgreen: :!: :!: :!:
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
MarthaMartha

Daphne schreef:
MarthaMartha schreef:
Afgewezen schreef:
Mister schreef: Benieuwd wie er niet in smaak valt...

:roll:
Je begrijpt me verkeerd: ik houd er niet van opdrachten te krijgen zonder vorm van overleg. 8)
With all do respect... maar ik ga ECHT geen pan soep meenemen. Toedeloe!!! Ik sta eigenlijk wel achter Afgewezen. :shock: Jullie kunnen beter als organiserend commitee zelf alles inkopen en een bedrag stellen. Op deze manier word ik er ook niet vrolijk van. Wanneer moet ik dat klaar maken?! Ik moet zeer waarschijnlijk werken zaterdagochtend/middag. Het laatste waar ik zin in heb is een pan soep klaar maken... laat staan TWEE pannen soep in mn Ford Ka vervoeren.

Wat afgwezen zegt opdrachten op commando... tja... heb ik ook n bloed hekel aan :mrgreen: :!: :!: :!:
prima joh, ruilen kan en mag altijd, ik wil gerust twee pannen soep maken.
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

ach joh, ik maak ook wel een pan soep klaar. Tijd zat! en volgens sommigen ben ik ook nog rijk, dus neem ik bolletjes en soep mee. Doe ik de tomatensoep wel :wink:
Iemand anders nog wat te klagen???
(ik vin dhet wel makkelijk dat er dingen voor mij geregeld worden :) )
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Plaats reactie