Hier een foto-groet uit Moddergat:

Dit was in vogelvlucht een impressie van het dorpje Moddergat....
van mij mag het best, als je gelijktijdig dan ook op de hond past (zie: foto's in Mijn Nieuwste Aanwinst) :mrgreen:MarthaMartha schreef:wow Rens, mag ik als jij op vakantie bent op je huis passen?
nou nee, ik ben hartstikke bang van honden.....Rens schreef:van mij mag het best, als je gelijktijdig dan ook op de hond past (zie: foto's in Mijn Nieuwste Aanwinst) :mrgreen:MarthaMartha schreef:wow Rens, mag ik als jij op vakantie bent op je huis passen?
het is een hele kleine gemeenschap, maar ik heb het het hier best naar m'n zin........vandendijk schreef:Hé Rens, wederom welkom op het forum. Je bent sneller dan je voorspeld had.... Naar de zin daar?
is allemaal al achter de rug............kan nu lekker lui genieten van het dorp en het huisje..........Gabrielle schreef: Succes met uitpakken en inrichten
Rens schreef:het is een hele kleine gemeenschap, maar ik heb het het hier best naar m'n zin........
de mythe van "die stugge Friezen", daar heb ik vooralsnog geen barst van gemerkt................
alleen is de dichtstbijzinde winkel in Anjum, zo'n 4 km hier vandaan.
er is hier écht helemaal NIETS, op een kroeg na.
je bent in ruime mate welkom..........Hendrikus schreef:
Als ik eens in de buurt ben, kom ik even koffie drinken...