Wat doen we vandaag?
Wie weet. Hij was directeur sinds 2000 (en werkzaam sinds 1992). Hij was het eerst samen met 2 anderen, toen waren Andries Knevel en Ad de Boer ook directeur. In Maart 2006 gingen we naar 1 directeur, Henk Hagoort dus.
Wel een gemis voor de omroep maar hij kan op die plek denk ik ook veel goeds doen.
Judith, het speculeren was omdat we niet wisten wat de mededeling zou zijn. En aangezien de EO ook in een reorganisatietraject zit had het vanalles kunnen zijn.
Wel een gemis voor de omroep maar hij kan op die plek denk ik ook veel goeds doen.
Judith, het speculeren was omdat we niet wisten wat de mededeling zou zijn. En aangezien de EO ook in een reorganisatietraject zit had het vanalles kunnen zijn.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
die van jou moet ik nog horen....lezen. :shock:helma schreef:NIMROD schreef:lees jij geen pbhelma schreef:ziek??NIMROD schreef:thuiszitten
heb geen pb gezien van jou sinds de laatste die ik beantwoordde waarin je verklapte wie er achter je nick zat verborgen....
Een ieder zij in zijn eigen gemoed ten volle verzekerd.
ook fantastisch als je het afrond heb je ook een 8monique schreef:ik een 7,5 ook goed cijferjudith schreef:Dit moest bij wist je dat staan...snorryjudith schreef:...dat ik net een luistertoets van engels had...en daar een 8 voor had.....ik blij...![]()
Ik dacht echt dat ik een dikke onvoldoende had :x![]()

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- monique
jaja ik ben met een 7,5 al heel erg tevredenalbion schreef:ook fantastisch als je het afrond heb je ook een 8monique schreef:ik een 7,5 ook goed cijferjudith schreef:Dit moest bij wist je dat staan...snorryjudith schreef:...dat ik net een luistertoets van engels had...en daar een 8 voor had.....ik blij...![]()
Ik dacht echt dat ik een dikke onvoldoende had :x![]()

en met een 5,5 ook al want dat is een voldoende

uhm.. k heb de logeerkamer opgeruimd en schoongemaakt, alleen het bed nog ff opmaken en dan is die ook klaar, de douche gedaan. container naar buiten. Straks boodschappen doen, nog ff met de stofzuiger door het huis en als ik puf heb miss. de schuur opruimen en opnieuw inpakken (mannen :mrgreen: ) en de keuken schoonmaken. (merk nu aan m'n rug dat ik al weer te veel gedaan heb). :|
Ik ga probéren naar Dokkum te gaan...............nou ja, het erhéén gaan met de bus lukt nog wel, want de bushalte is om de hoek van de straat. Maar het lopen in Dokkum zélf zal een groot probleem worden.........ik heb al moeite om de kerk te bereiken of de dijk (om Puck uit te laten rennen)..........Dokkum kent nl. geen stadsbussen zoals in veel steden. Er is een doorgaande bus vanaf het busstation naar Leeuwarden, en die maakt een kleine "slingerbewging" qua route door Dokkum, maar dan nog moet je vaak 10-15 minuten lopen om ergens te komen (de straatjes in Dokkum zelf zijn véél te smal voor een bus, zelfs een auto en een fiets kunnen elkaar maar nauwelijks passeren)
Maar goed, ik zie het wel, en anders heel langzaam naar de dijk wandelen om Puck uit te laten rennen (nu kan het nog, want aan het eerste begin van de lente lopen er duizenden schapen over de dijken hier...............en dan is het over)
Maar goed, ik zie het wel, en anders heel langzaam naar de dijk wandelen om Puck uit te laten rennen (nu kan het nog, want aan het eerste begin van de lente lopen er duizenden schapen over de dijken hier...............en dan is het over)
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- JolandaOudshoorn
kan ik zo wel ff doen.....neem ik mijn broertje mee ofzo...henriët schreef:meid, zet die pc eens uit, trek je jas en laarzen aan en maak een heerlijke wandeling met dit prachtige zonnige weer!!! veel gezonder dan in een verwarminshuis achter de pc te hangen!!!judith schreef:....wat zal ik vandaag is allemaal gaan doen....
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.