mijn nieuwste verlies is een groot stuk vulling :x :x
(de 4e in twee weken tijd; het wordt zeer dringend tijd voor een bezoek aan de tandarts, maar ik durf niet.....

Meid, wat herkenbaar...helma schreef:aangezien ze zomaar dat topic op slot gegooid hebben open ik maar een nieuwe
(de 4e in twee weken tijd; het wordt zeer dringend tijd voor een bezoek aan de tandarts, maar ik durf niet.....: )
Ikke durf ook niet (en de gaten voel ik al zittenJo-Ann schreef:Meid, wat herkenbaar...helma schreef:aangezien ze zomaar dat topic op slot gegooid hebben open ik maar een nieuwe
(de 4e in twee weken tijd; het wordt zeer dringend tijd voor een bezoek aan de tandarts, maar ik durf niet.....: )
dat dacht ik ook. en toen ik bij de tandarts kwam waren het geen gaatjes.JolandaOudshoorn schreef:Ikke durf ook niet (en de gaten voel ik al zittenJo-Ann schreef:Meid, wat herkenbaar...helma schreef:aangezien ze zomaar dat topic op slot gegooid hebben open ik maar een nieuwe
:
:
: )
op dat soort wonderen hoop ik ook altijd....Lassie schreef:dat dacht ik ook. en toen ik bij de tandarts kwam waren het geen gaatjes.JolandaOudshoorn schreef:Ikke durf ook niet (en de gaten voel ik al zittenJo-Ann schreef:Meid, wat herkenbaar...helma schreef:aangezien ze zomaar dat topic op slot gegooid hebben open ik maar een nieuwe
:
:
: )
:
:
Nou, je staat er nog versteld van wat er nog op zit en wat er dus afomt.helma schreef:een grote bos :shock:Unionist schreef:Mijn laatste verlies is een stuk minder dramatisch; een grote bos hoofdhaar.
't Zit nu weer lekker koel
had je dat nog dan???
Doe maar zo, anders hebben we straks weer hetzelfde gezemelhelma schreef:Unionist schreef:Alle forummers die haar "mijn lief" mogen noemen.