Wat doen we vandaag?
monique schreef:ja jij niet ik snap er hellemaal niks van dus. :|judith schreef:beetje na genieten van de engelse les....monique schreef:"een beetje genieten van de saaie nederlandse les.so gehad
Vond je nerderlands zo saai? :roll:
toch zou ik maar opletten als ik jou was!
JE STEEKT ER ALLICHT WAT VAN OP
- Wilma van den Berg
Het allemaal positief in te zien veranderd al heel veel aan de lessen. Ga ervoor (!) en denk niet dat het saai is of dat je het niet kunt.helma schreef:monique schreef:ja jij niet ik snap er hellemaal niks van dus. :|judith schreef:beetje na genieten van de engelse les....monique schreef:"een beetje genieten van de saaie nederlandse les.so gehad
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- monique
oke ik zou het proberen maar het is best moeilijk hoor.Wilma van den Berg schreef:Het allemaal positief in te zien veranderd al heel veel aan de lessen. Ga ervoor (!) en denk niet dat het saai is of dat je het niet kunt.helma schreef:monique schreef:ja jij niet ik snap er hellemaal niks van dus. :|judith schreef: beetje na genieten van de engelse les....so gehad
monique schreef:oke ik zou het proberen maar het is best moeilijk hoor.Wilma van den Berg schreef:Het allemaal positief in te zien veranderd al heel veel aan de lessen. Ga ervoor (!) en denk niet dat het saai is of dat je het niet kunt.helma schreef:monique schreef: ja jij niet ik snap er hellemaal niks van dus. :|
wij kunnen je ook intussen wel een en ander bij brengen
het is zal proberen i.p.v. 'zou' want het is toekomende tijd :!:
- MarthaMartha
- JolandaOudshoorn
-