Mag een christen werken bij een zorgverzekeraar, bv Achmea?
Mag een christen werken bij een zorgverzekeraar, bv Achmea?
Wat vinden jullie, kan een christen gaan werken bij een zorgverzekeraar / verzekeringsmaatschappij?
Re: Mag een christen werken bij een zorgverzekeraar, bv Achm
Ja, en wees op de werkvloer een zoutend zout en een lichtend licht!Marc schreef:Wat vinden jullie, kan een christen gaan werken bij een zorgverzekeraar / verzekeringsmaatschappij?
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
-
Wanneer je hier als christen niet zou kunnen werken, zou je er dan wel verzekerd mogen zijn? Zelfs DVZ en Pro-Live zijn aangesloten bij grotere verzekeringsmaatschappijen die allerlei zaken vergoeden waar je als christen niet achter kan staan.Marc schreef:Wat vinden jullie, kan een christen gaan werken bij een zorgverzekeraar / verzekeringsmaatschappij?
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Edele Strijdster
Als je zelf een zorgverzekering hebt, dan mag je er ook werken.Marc schreef:Wat vinden jullie, kan een christen gaan werken bij een zorgverzekeraar / verzekeringsmaatschappij?
Ben je er op tegen, dan lijkt met het een beetje krom om er wel te willen werken.
Maar mogelijk kan het uitkeren van bepaalde zaken een christen ernstig tegen de borst stuiten.
Verder werk ik momenteel met veel plezier aan een jaarrekening van een Assuradeuren bedrijf.
Laatst gewijzigd door Herman op 28 jan 2008, 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Welnee. Die hebben ook DVD's. Ik ga voor Koster in B'veld.Ariene schreef:We kunnen natuurlijk massaal bij uitgeverij den Hertog gaan solliciteren...helma schreef:of postbode....caprice schreef:Zo zou je ook de vraag kunnen stellen of een Christen nog wel in een hedendaagse speelgoedwinkel kan werken...
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
caprice schreef:Welnee. Die hebben ook DVD's. Ik ga voor Koster in B'veld.Ariene schreef:We kunnen natuurlijk massaal bij uitgeverij den Hertog gaan solliciteren...helma schreef:of postbode....caprice schreef:Zo zou je ook de vraag kunnen stellen of een Christen nog wel in een hedendaagse speelgoedwinkel kan werken...
die verkopen en geven Veenhof uit :x
O help!! Nee, ga dan alstublieft naar Koster! :idea:caprice schreef:Welnee. Die hebben ook DVD's. Ik ga voor Koster in B'veld.Ariene schreef:We kunnen natuurlijk massaal bij uitgeverij den Hertog gaan solliciteren...helma schreef:of postbode....caprice schreef:Zo zou je ook de vraag kunnen stellen of een Christen nog wel in een hedendaagse speelgoedwinkel kan werken...
Voor de vrouwen onder ons, is er nog de SHG...
Afschuwelijk toch! Die verzuiling :mrgreen:
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
Die verkopen alleen DVD's op hele noten met bovenstem van Datheen zeker?caprice schreef:Welnee. Die hebben ook DVD's. Ik ga voor Koster in B'veld.Ariene schreef:We kunnen natuurlijk massaal bij uitgeverij den Hertog gaan solliciteren...helma schreef:of postbode....caprice schreef:Zo zou je ook de vraag kunnen stellen of een Christen nog wel in een hedendaagse speelgoedwinkel kan werken...