Wat doen we vandaag?

helma

Bericht door helma »

vandaag begrafenis gehad.....
albion

Bericht door albion »

voorlopig niet aanwezig. Naar de Cios (open dag). 's Kijken of dit iets is voor mijn zoon.
een prettige dag/avond nog verder
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

judith schreef:straks so van bio :? :? :?
Gelukt, Juut?
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
judith

Bericht door judith »

Wilma van den Berg schreef:
judith schreef:straks so van bio :? :? :?
Gelukt, Juut?
neej :cry:
vandendijk

Bericht door vandendijk »

vanmiddag m'n postwijk weer gelopen. vanavond hebben onze dominees een jongerenavond georganiseerd om hun zorg over de zaterdagavondbesteding met ons te delen(=voor jeugd van 16-25 jaar). Het zal o.a. gaan over Nicodemus. Verder hopen ze hun bezorgdheid over bepaalde ontwikkelingen(genoemd werden o.a. de Jijdaar-avonden) met ons te delen.
Wilhelm

Bericht door Wilhelm »

vandendijk schreef:vanavond hebben onze dominees een jongerenavond georganiseerd om hun zorg over de zaterdagavondbesteding met ons te delen(=voor jeugd van 16-25 jaar). Het zal o.a. gaan over Nicodemus. Verder hopen ze hun bezorgdheid over bepaalde ontwikkelingen(genoemd werden o.a. de Jijdaar-avonden) met ons te delen.
Hoewel je inhoudelijk kan verschillen van mening, zeker over de Jijdaar-avonden (persoonlijk heb ik ook soms mijn vragen bij deze avonden) , vind ik deze manier, om een avond te organiseren, wel heel goed , om zo als predikanten met jongeren het gesprek aan te gaan !
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Pfff.... een broertje van mij logeert hier het weekend, die moest er vanmorgen vroeg uit om te werken, ook maar eruit gegaan, na hem uitgezwaaid te hebben kwam mijn neefje (7 jaar ADHD) naar beneden, die is eens in de drie weken een weekend bij mij. Met hem ontbeten.
vervolgens was gedraaid, opgehangen, schone was opgeruimd, bedden opgemaakt, boodschappen gedaan. Een dochter van Helma heeft mijn keuken schoongemaakt en de ramen gelapt. Stofzuiger zak vol, en geen nieuwe op voorraad, ook geen tijd om te halen want om half 12 kwam kindje van vrienden (2 jaar), omdat zij van ander kind verjaardagsfeestje hadden. In huis nog wat gerommeld, samen gegeten, kleinste kind naar bed, neefje wilde kikkers vangen in mijn vijver, wij samen het rek eraf getild (om te voorkomen dat er kinderen in duiken ligt er een rek overheen), vervolgens gleed hij uit en zat op de bodem van de vijver, tot aan z'n oksels in het water, hem eruit gevist, ontdaan van waterplanten en natte plunje, gewassen, schone kleren aan (zondagse, dus verder binnen spelen), natte bende gewassen, kletsnatte schoenen op de verwarming, judith op visite geweest, spelletje gedaan, jongste uit bed, schone luier, fruithap, wéér schone luier- want deed de grote boodschap in z'n net schone - toen werd ie opgehaald, met neefje op de fiets, stofzuigerzakken halen, op de markt bloemen gehaald (had ik wel verdiend vond ik), thuis pannenkoeken gebakken, broertje kwam thuis, gegeten, met z'n allen een dvd over de natuur van Australië bekenen. Broertje met een meisje uit (na strenge afspraak over thuiskom-tijd :mrgreen: ), neefje op bed, was opgehangen, en nu... hehe, effies op het forum.....
judith

Bericht door judith »

MarthaMartha schreef:Pfff.... een broertje van mij logeert hier het weekend, die moest er vanmorgen vroeg uit om te werken, ook maar eruit gegaan, na hem uitgezwaaid te hebben kwam mijn neefje (7 jaar ADHD) naar beneden, die is eens in de drie weken een weekend bij mij. Met hem ontbeten.
vervolgens was gedraaid, opgehangen, schone was opgeruimd, bedden opgemaakt, boodschappen gedaan. Een dochter van Helma heeft mijn keuken schoongemaakt en de ramen gelapt. Stofzuiger zak vol, en geen nieuwe op voorraad, ook geen tijd om te halen want om half 12 kwam kindje van vrienden (2 jaar), omdat zij van ander kind verjaardagsfeestje hadden. In huis nog wat gerommeld, samen gegeten, kleinste kind naar bed, neefje wilde kikkers vangen in mijn vijver, wij samen het rek eraf getild (om te voorkomen dat er kinderen in duiken ligt er een rek overheen), vervolgens gleed hij uit en zat op de bodem van de vijver, tot aan z'n oksels in het water, hem eruit gevist, ontdaan van waterplanten en natte plunje, gewassen, schone kleren aan (zondagse, dus verder binnen spelen), natte bende gewassen, kletsnatte schoenen op de verwarming, judith op visite geweest, spelletje gedaan, jongste uit bed, schone luier, fruithap, wéér schone luier- want deed de grote boodschap in z'n net schone - toen werd ie opgehaald, met neefje op de fiets, stofzuigerzakken halen, op de markt bloemen gehaald (had ik wel verdiend vond ik), thuis pannenkoeken gebakken, broertje kwam thuis, gegeten, met z'n allen een dvd over de natuur van Australië bekenen. Broertje met een meisje uit (na strenge afspraak over thuiskom-tijd :mrgreen: ), neefje op bed, was opgehangen, en nu... hehe, effies op het forum.....
jah.........was gezellig bij jou.....marthamartha!!!! :wink:
helma

Bericht door helma »

wassen,wassen, wassen
opruimen
op zieke kinderen passen
boodschappen
effe middagdutje
kinderen naar school brengen/halen
misschien nog wat boeken op marktplaats zetten

denken
piekeren
zorgen
bidden :!:
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Wassen, bed verschonen, iemand krijgen voor huishoudelijk hulp, kraamvisite ontvangen, logeerbed klaarmaken, opruimen, opruimen, opruimen....
En als ik eraan toekom...kinderwerk voorbereiden nav het thema leer me lezen!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gert10

Bericht door Gert10 »

vandendijk schreef:vanmiddag m'n postwijk weer gelopen. vanavond hebben onze dominees een jongerenavond georganiseerd om hun zorg over de zaterdagavondbesteding met ons te delen(=voor jeugd van 16-25 jaar). Het zal o.a. gaan over Nicodemus. Verder hopen ze hun bezorgdheid over bepaalde ontwikkelingen(genoemd werden o.a. de Jijdaar-avonden) met ons te delen.
Prachtig zo'n signaal van bezorgdheid. Enig idee hoe de jeugd het heeft ervaren?
Gert10

Bericht door Gert10 »

JolandaOudshoorn schreef:Wassen, bed verschonen, iemand krijgen voor huishoudelijk hulp, kraamvisite ontvangen, logeerbed klaarmaken, opruimen, opruimen, opruimen....
En als ik eraan toekom...kinderwerk voorbereiden nav het thema leer me lezen!
Pfff ..... ben geloof ik niet jaloers op een huisvrouw; o nee sorry HUISHOUDMANAGER! Sterkte!
Strijd tegen het koninkrijk van de zonde en de satan in de wereld en in uw eigen hart. Th. Boston
Marco

Bericht door Marco »

Aan het werk. Beetje bijkomen van de werkzaamheden afgelopen weekend (grote wijziging in de infrastructuur uitgevoerd). Gelukkig wel de zaak zo kunnen inplannen, uitvoeren dat er nog een redelijk 'normale' zondag overbleef (bedoeling was wijziging op zaterdag, maar dat lukte niet).
Lassie

Bericht door Lassie »

Heeel veel. (strijken, wassen, opruimen, schoonmaken, stoffen, zuigen, ramenlappen, gordijnen wassen, boodschappen doen, achter nieuwe huisarts aan). En nog proberen uit te zieken.
judith

Bericht door judith »

um..wat ik vandaag doe? Nog niet veel.....
heb eerst nog dit uurtje vrij.... :!:
Maar dan moet ik hard aan het werk :cry: :P

groetjesss
Gesloten