jvdg schreef:MarthaMartha schreef:judith schreef:Ik ga ook eens slapen.....als het lukt

Natuurlijk lukt het!! Welterusten! En als je niet slapen kunt: geen schaapjes tellen maar met de Herder praten!!!
Mooi MM, met de Herder praten.
Dat ìs mijn verlangen, maar ik kan het niet maken.
dat moet je niet maken, dat moet je doen, gewoon stilletjes liggen en Hem alles van vandaag vertellen. De dag weer langsgaan, belijden wat fout was, vertellen en danken voor de fijne dingen. De Heilige Geest vragen je eerlijk te maken, je de schuilhoeken van je hart te laten zien, belijden, vergeving vragen, stukje lezen, belofte zoeken die je nodig hebt, je vastklemmen aan de Belover, bidden om vervulling! Klinkt zo makkelijk als ik dat opschrijf he, maar dat bedoel ik niet, zo ervaar ik het ook niet. Als Hij je gaat wijzen waar je fout zat schrik je van jezelf. Maar als er dan in het wWoord staat dat het bloed van Jezus Christus reinigt van alle zonden, dan mag je toch met die tekst en op grond van die tekst tot Hem gaan met al je zonden en (voor de zoveelste keer) ervaren dat Hij doet wat Hij zegt, dat Hij genadig is en vergevend.