...alleen, helaas werd m'n humeur iets minder toen ik van 16.30 tot ongeveer een half uur geleden in de file heb gestaan
...ik nu naar muziek aan het luisteren ben. Heerlijk. Ik kom er helemaal van bij
...Allemaal een goede avond gewenst!
Nee ik ga van een mixafdeling ( palliatieve zorg, cva, revalidatie, jongere bewoners en verst. gehandicapten) weer terug naar dementerenden. Zwaar, maar wel leuk. Trekt mij wel en daarbij krijg ik andere functie. Wordt nu ook EVV.Lassie schreef:okew, en wat voor afdeling is dat!? (of een soort gelijke afdeling)
Kan je dat laatste toelichten (voor mij als leek)vlinder schreef:Nee ik ga van een mixafdeling ( palliatieve zorg, cva, revalidatie, jongere bewoners en verst. gehandicapten) weer terug naar dementerenden. Zwaar, maar wel leuk. Trekt mij wel en daarbij krijg ik andere functie. Wordt nu ook EVV.Lassie schreef:okew, en wat voor afdeling is dat!? (of een soort gelijke afdeling)
Wat leuk dat je EVV-er wordt. (het heeft z'n nadelen maar ook z'n voordelen.) Want dat kan ook best wel zwaar zijn!!vlinder schreef:Nee ik ga van een mixafdeling ( palliatieve zorg, cva, revalidatie, jongere bewoners en verst. gehandicapten) weer terug naar dementerenden. Zwaar, maar wel leuk. Trekt mij wel en daarbij krijg ik andere functie. Wordt nu ook EVV.Lassie schreef:okew, en wat voor afdeling is dat!? (of een soort gelijke afdeling)
hé, hou 'ns op jij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!helma schreef:MarthaMartha schreef:tja, gewerkt, met een man en vrouw bij de advocaat gezeten voor een scheiding, blehhhhhhhhhhhh..... ze smeten elkaar nogal wat om de oren.
en toch nog belang bij een datingsite :mrgreen:
jij durft!
Nou, dat ik met een echtpaar (waarvan de vrouw cliënt van mij) bij de advocaat heb gezeten omdat meneer wil scheiden en de zaak nu geregeld en verdeeld moet worden. Nadat meneer weg was hadden ze elkaar een tijd niet gezien, alle boosheid dus lekker opgespaard, en dat kwam er daar uit...... met spullen smijten doet soms minder zeer.Daphne schreef:huh...? Leg es uit of ik het goed begrijp...?MarthaMartha schreef:tja, gewerkt, met een man en vrouw bij de advocaat gezeten voor een scheiding, blehhhhhhhhhhhh..... ze smeten elkaar nogal wat om de oren.