.....niet aan leeftijd gebonden....Wilma van den Berg schreef:Wie weet kunnen we in de toekomst nog eens samen spelen....

okeeej........Met CD spele doe ik ook vaak...! En met mijn vadr die piano speelt..is leuk!!! en alleen ookWilma van den Berg schreef:Jazeker! Thuis speel ik zeker! Soms alleen, soms met anderen of gewoon met een CD mee. Echt allerlei. Nee, ik kan er niet zomaar mee stoppen. Daarvoor ben ik veel te veel gehecht aan mijn eigen, geweldige, mooie fluit! Ik kan 'm zeker niet missen.judith schreef:okeej...speel je nog wel gwoon thuis..?Wilma van den Berg schreef:Leuk! 'k Heb ongeveer 7 jaar op les gezeten (priveles) en er daarna mee opgehouden...judith schreef: Dit is mijn 5e jaar dat ik op fluitles zit...leuk joh!!![]()
JIj speelt toch ook...hoelang....?
waarom ben je er mee op ghouden?![]()
![]()
ik vind het nog steeds supr leuk...
:roll:
Ben o.a. gestopt omdat de dame waar ik les van kreeg ging verhuizen en iemand anders vinden erg moeilijk was.
Heel veel plezier gewenst! Wie weet kunnen we in de toekomst nog eens samen spelen....
ja ik weet het hihiWilma van den Berg schreef:Tjsa, ze zeggen ook niet voor niets dat je alles met mate moet doen?monique schreef:so ik heb mn slagroom taart op hoor hihijudith schreef:ik denk dat ik zo hap om dat ik van mijn cijfer baaljudith schreef: hap..hap...ik heb alleen geen honger:
maarjah....of ik altijd zo hap??
geen idee 8) soms wel...soms niet..tligt er aan waar het over gaat :mrgreen:
beetje misselijk en dan ook nog al die snoep:
monique schreef:ja ik weet het hihiWilma van den Berg schreef:Tjsa, ze zeggen ook niet voor niets dat je alles met mate moet doen?monique schreef:so ik heb mn slagroom taart op hoor hihijudith schreef: ik denk dat ik zo hap om dat ik van mijn cijfer baal
beetje misselijk en dan ook nog al die snoep:
:
in het geval van een pannenset??????????????henriët schreef:...me laten belazeren....
(is dat een fout woord, nee toch, zo voelt het...)
dan mag dat woord wel...........hoewel je er met open ogen/neus ingestonken bent..............henriët schreef:ja dat jaRens schreef:in het geval van een pannenset??????????????henriët schreef:...me laten belazeren....
(is dat een fout woord, nee toch, zo voelt het...)