Beroepingswerk, deel 5
- Wilma van den Berg
Beroepingswerk
Protestantse Kerk in Ned.
Aangenomen: naar Waddinxveen (herv., wijkgem. De Rank), M. J. Zandbergen te Zevenhoven/Woerdense Verlaat (geref.).
Hersteld Hervormde Kerk
Beroepen: te Loon op Zand, kand. A. T. van Andel te Urk.
Chr. Geref. Kerken
Beroepen: te Rijnsburg en te Utrecht-West, P. D. J. Buijs te Harderwijk.
Aangenomen: naar Eindhoven, A. van der Maarl te Eindhoven (nu werkzaam voor IFES).
Geref. Gemeenten
Bedankt: voor Berkenwoude, B. van der Heiden te Alblasserdam; voor Elspeet, M. Karens te Werkendam; voor Ooltgensplaat, P. Melis te Veen; voor Utrecht, J. Driessen te ’s-Gravenhage
Aangenomen: naar Waddinxveen (herv., wijkgem. De Rank), M. J. Zandbergen te Zevenhoven/Woerdense Verlaat (geref.).
Hersteld Hervormde Kerk
Beroepen: te Loon op Zand, kand. A. T. van Andel te Urk.
Chr. Geref. Kerken
Beroepen: te Rijnsburg en te Utrecht-West, P. D. J. Buijs te Harderwijk.
Aangenomen: naar Eindhoven, A. van der Maarl te Eindhoven (nu werkzaam voor IFES).
Geref. Gemeenten
Bedankt: voor Berkenwoude, B. van der Heiden te Alblasserdam; voor Elspeet, M. Karens te Werkendam; voor Ooltgensplaat, P. Melis te Veen; voor Utrecht, J. Driessen te ’s-Gravenhage
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
In Montfoort hebben ze gewacht en een half jaar niet beroepen omdat ze deze kand. willen hebben.freek schreef: Mwah, niet echt raar. Maar wel een beetje sneu voor de andere kandidaten... (Van Andel is nog maar het kortst beroepbaar)
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Vaag. Ik had trouwens Van den Brink beroepen, als ik hen was.Gian schreef:In Montfoort hebben ze gewacht en een half jaar niet beroepen omdat ze deze kand. willen hebben.freek schreef: Mwah, niet echt raar. Maar wel een beetje sneu voor de andere kandidaten... (Van Andel is nog maar het kortst beroepbaar)
't is maar goed dat jij niet in de kerkenraad van Montfoort zit...freek schreef:Vaag. Ik had trouwens Van den Brink beroepen, als ik hen was.Gian schreef:In Montfoort hebben ze gewacht en een half jaar niet beroepen omdat ze deze kand. willen hebben.freek schreef: Mwah, niet echt raar. Maar wel een beetje sneu voor de andere kandidaten... (Van Andel is nog maar het kortst beroepbaar)

Qua ligging kan ik de keuze van HHK Montfoort heel goed begrijpen. Maar laten we niet over personen gaan spreken...
- Wilma van den Berg
Hadden ze het nu maar wel gedaan. :mrgreen:Klaas-Jan schreef:'t is maar goed dat jij niet in de kerkenraad van Montfoort zit...freek schreef:Vaag. Ik had trouwens Van den Brink beroepen, als ik hen was.Gian schreef:In Montfoort hebben ze gewacht en een half jaar niet beroepen omdat ze deze kand. willen hebben.freek schreef: Mwah, niet echt raar. Maar wel een beetje sneu voor de andere kandidaten... (Van Andel is nog maar het kortst beroepbaar)
Qua ligging kan ik de keuze van HHK Montfoort heel goed begrijpen. Maar laten we niet over personen gaan spreken...
Hoezo?Jongere schreef:Hadden ze het nu maar wel gedaan. :mrgreen:Klaas-Jan schreef:'t is maar goed dat jij niet in de kerkenraad van Montfoort zit...freek schreef:Vaag. Ik had trouwens Van den Brink beroepen, als ik hen was.Gian schreef: In Montfoort hebben ze gewacht en een half jaar niet beroepen omdat ze deze kand. willen hebben.
- Wilma van den Berg
Beroepingswerk
Aangenomen: naar Ameide-Tienhoven (herv.), J. Alma te Eethen en Drongelen (herv.).
Geref. Gemeenten
Beroepen: te Zoetermeer, G. J. van Aalst te Klaaswaal.
Afscheid/intrede
Hersteld Hervormde Kerk
Afscheid: van Oud-Beijerland, L. Groenenberg wegens vertrek naar Schoonrewoerd.
Chr. Geref. Kerken
Afscheid: van Ridderkerk,
J. van Dijken wegens emeritaat.
Afscheid: van Kootwijk-Kootwijkerbroek (herv.), J. Niesing wegens vertrek naar Lienden (herv.); van Kralingen (herv.),
P. van Veldhuizen wegens vertrek naar Hendrik-Ido-Ambacht (herv., wijkgem. De Ark).
Intrede: te Beilen (prot. gem.
i.w.), R. H. Veldman te Alblasserdam (geref.); te Doorn (herv.), kand. mw. P. M. Sonnenberg te Utrecht; te Kolderveen en Dinxterveen (herv.), kand. W. L. Dekker te Haren; (op 23 januari) te Sint Anthoniepolder (herv.), R. Veldman te IJsselmuiden-Grafhorst (herv.); te Utrecht (pred. bijz. opdr., directeur Stichting Oikos), mw. H. J. Bakker te Utrecht (secr. Raad van Kerken); te Woudsend (herv.), kand. mw. R. Bosman-Romkema te Vleuten
Aangenomen: naar Ameide-Tienhoven (herv.), J. Alma te Eethen en Drongelen (herv.).
Geref. Gemeenten
Beroepen: te Zoetermeer, G. J. van Aalst te Klaaswaal.
Afscheid/intrede
Hersteld Hervormde Kerk
Afscheid: van Oud-Beijerland, L. Groenenberg wegens vertrek naar Schoonrewoerd.
Chr. Geref. Kerken
Afscheid: van Ridderkerk,
J. van Dijken wegens emeritaat.
Afscheid: van Kootwijk-Kootwijkerbroek (herv.), J. Niesing wegens vertrek naar Lienden (herv.); van Kralingen (herv.),
P. van Veldhuizen wegens vertrek naar Hendrik-Ido-Ambacht (herv., wijkgem. De Ark).
Intrede: te Beilen (prot. gem.
i.w.), R. H. Veldman te Alblasserdam (geref.); te Doorn (herv.), kand. mw. P. M. Sonnenberg te Utrecht; te Kolderveen en Dinxterveen (herv.), kand. W. L. Dekker te Haren; (op 23 januari) te Sint Anthoniepolder (herv.), R. Veldman te IJsselmuiden-Grafhorst (herv.); te Utrecht (pred. bijz. opdr., directeur Stichting Oikos), mw. H. J. Bakker te Utrecht (secr. Raad van Kerken); te Woudsend (herv.), kand. mw. R. Bosman-Romkema te Vleuten
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Protestantse Kerk in Ned. - 18 Jan 2008
Beroepen: te Bodegraven (herv., wijkgemeente 2), F. Hoek te IJsselmuiden (herv.). Aangenomen: naar Meteren en Est (herv.), W. Altena te Daarle (herv.).
#
Geref. Gemeenten - 18 Jan 2008
Beroepen: te Bodegraven, W. Visscher te Amersfoort; te Ridderkerk-Slikkerveer, A. Schreuder te Rijssen-Zuid.
Bron: RefDag
Beroepen: te Bodegraven (herv., wijkgemeente 2), F. Hoek te IJsselmuiden (herv.). Aangenomen: naar Meteren en Est (herv.), W. Altena te Daarle (herv.).
#
Geref. Gemeenten - 18 Jan 2008
Beroepen: te Bodegraven, W. Visscher te Amersfoort; te Ridderkerk-Slikkerveer, A. Schreuder te Rijssen-Zuid.
Bron: RefDag
Ja, Klaas-Jan, helaas, zelfs de Saambinder kun je niet meer vertrouwen. In mijn editie stond dat ds. W. Harinck daar beroepen was.Klaas-Jan schreef:Hoe kom je daarbij? Volgens mij hebben ze in Bodegraven ds. W. Visscher uit Amersfoort beroepen!Anti-quoq schreef:Beroepen te GG Bodegraven: ds. W. Harinck te Woerden
Laten we het eenvoudig en feitelijk houden!
de hamvraag: wie heeft er gelijk.........refdag of de saambinder????
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60