Misschien is het dan een idee om ergens waar veel ruimte is in de openlucht te gaan wonen.Tiberius schreef:Al eerder gezegd in dit topic: ik verzamel ruimte.Kislev schreef:Volgens mij is verzamelen echt iets voor mannen heb ik wel eens de indruk als ik het zo bekijk. Althans, die hebben meer de drang om dingen compleet te krijgen.
Ik houd ervan om daarvan zoveel mogelijk om me heen te hebben.
Wat verzamel u/jij?
- Christiaan
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Hebben ze op Zuid-Beverland al internet?Christiaan schreef:Misschien is het dan een idee om ergens waar veel ruimte is in de openlucht te gaan wonen.Tiberius schreef:Al eerder gezegd in dit topic: ik verzamel ruimte.Kislev schreef:Volgens mij is verzamelen echt iets voor mannen heb ik wel eens de indruk als ik het zo bekijk. Althans, die hebben meer de drang om dingen compleet te krijgen.
Ik houd ervan om daarvan zoveel mogelijk om me heen te hebben.
Nee, maar misschien word ik het nog.Gian schreef:Ben je wel wijs?caprice schreef: Van die lieve oude schrijvers.
Hier bedoel ik niet de mensen zelf, maar die geschriftjes die eerlijk en zuiver zijn, en daarom mij lief zijn.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
- JolandaOudshoorn
Tjoh, ik dacht al, het is wel erg gezellig bij Caprice in huis, al die mannetjes. Ik vroeg me alleen al af waar je ze liet slapencaprice schreef:Nee, maar misschien word ik het nog.Gian schreef:Ben je wel wijs?caprice schreef: Van die lieve oude schrijvers.
Hier bedoel ik niet de mensen zelf, maar die geschriftjes die eerlijk en zuiver zijn, en daarom mij lief zijn.
Maar ik vind het eigenlijk wel een vreemde uitdrukking, ook al snap ik wel wat je bedoelt
Ik weet, mijn Verlosser leeft
In de boekenkast...JolandaOudshoorn schreef:Ik vroeg me alleen al af waar je ze liet slapencaprice schreef:Nee, maar misschien word ik het nog.Gian schreef:Ben je wel wijs?caprice schreef: Van die lieve oude schrijvers.
Hier bedoel ik niet de mensen zelf, maar die geschriftjes die eerlijk en zuiver zijn, en daarom mij lief zijn.![]()
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
- MarthaMartha
- MarthaMartha
1 klein boekenkastje vol, de helft (meermalen) gelezen, de andere helft komt ook nog wel aan de beurt.........helaas voor jullie zitten er geen "stichtelijke werkjes" tussen, op het boek over een verhandeling n.a.v. het boek Ruth na.MarthaMartha schreef:hola, ik heb 6 boekenkasten vol en heb het meeste gelezen, sommige al vaker........ !!!refo schreef:3 boekenkasten vol. Dat betekent waarschijnlijk: veel geprezen, weinig gelezen. Althans, de meeste.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- MarthaMartha
tja, of helaas voor jou.... het is maar hoe je het bekijkt!Rens schreef:1 klein boekenkastje vol, de helft (meermalen) gelezen, de andere helft komt ook nog wel aan de beurt.........helaas voor jullie zitten er geen "stichtelijke werkjes" tussen, op het boek over een verhandeling n.a.v. het boek Ruth na.MarthaMartha schreef:hola, ik heb 6 boekenkasten vol en heb het meeste gelezen, sommige al vaker........ !!!refo schreef:3 boekenkasten vol. Dat betekent waarschijnlijk: veel geprezen, weinig gelezen. Althans, de meeste.
Jij vindt ze niet lief genoeg?Rens schreef:1 klein boekenkastje vol, de helft (meermalen) gelezen, de andere helft komt ook nog wel aan de beurt.........helaas voor jullie zitten er geen "stichtelijke werkjes" tussen, op het boek over een verhandeling n.a.v. het boek Ruth na.MarthaMartha schreef:hola, ik heb 6 boekenkasten vol en heb het meeste gelezen, sommige al vaker........ !!!refo schreef:3 boekenkasten vol. Dat betekent waarschijnlijk: veel geprezen, weinig gelezen. Althans, de meeste.