Je hebt het al gedaan. Welkom terug.Marnix schreef:... ik hier weer mag posten
.. ik nog niet weet of ik dat wel moet doen....
Wist je dat ...[6]
\freek schreef:Ha marnix, leuk dat je er weer bent!! Allereerst natuurlijk de beste wensen voor dit nieuwe jaar. Dat het maar een beter jaar mag worden dan het vorige :mrgreen:Marnix schreef:... ik hier weer mag posten
Dat betwijfel ik een beetje, daarom vraag ik me af of ik het wel moet doen. Ik ben zovaak aangesproken op postings waarbij ik totaal geen kwaad in de zin had, maar dat er wel uit werd gehaald dat ik me afvraag hoe lang het goed gaat. Op een gegeven moment wordt iets verkeerd opgevat of als negatief, onreformatorisch en niet-opbouwend kritisch gezien en dan begint het weer van voor af aan.... dus heeft het dan zin om weer te gaan posten.... dat is een beetje het dilemma waar ik mee zit.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
het is onder de forummers knap "rumoerig" geweest over je ban, dus in die zin mag je je weer "héél hartelijk welkom terug" weten!!!Marnix schreef:... ik hier weer mag posten
en voor het overige: doe wat je hart je ingeeft..........als je er niet écht veel "goesting" meer in hebt, tja, dan houdt het op.
Maar jammer zou het zeker zijn!!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
jvdg schreef:Lijkt me, multi-cultureel gezien, een leerzaam "project".Daphne schreef:3keer raden waar k nu weer werk.... Marokaansgezin, 2e kind, mevrouw spreekt slecht nederlands, handen en voeten werk plus een 3 uurs zorg...
Mss. kun je over je ervaringen hier op het forum (ter leringhe) wat schrijven?
(Uhh....., wat is 3 uurs zorg?)
t is inderdaad leerzaam maar op den duur weet je wel weer wat Soukran betekend :!:
Opzich wil k wel eens wat schrijven hoor als men geinteresseerd is... maar dan wordt t wel over mevrouw x en meneer y!
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
- Wilma van den Berg
Rens schreef:het is onder de forummers knap "rumoerig" geweest over je ban, dus in die zin mag je je weer "héél hartelijk welkom terug" weten!!!Marnix schreef:... ik hier weer mag posten
en voor het overige: doe wat je hart je ingeeft..........als je er niet écht veel "goesting" meer in hebt, tja, dan houdt het op.
Maar jammer zou het zeker zijn!!
Van harte: welkom terug, Marnix :!:
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- Wilma van den Berg
Prima zou ik zeggen. 'k Ben eerlijk gezegd best benieuwd wat je (en jullie allemaal natuurlijk) meemaken op een dag (of in een week)...Daphne schreef:jvdg schreef:Lijkt me, multi-cultureel gezien, een leerzaam "project".Daphne schreef:3keer raden waar k nu weer werk.... Marokaansgezin, 2e kind, mevrouw spreekt slecht nederlands, handen en voeten werk plus een 3 uurs zorg...
t is inderdaad leerzaam maar op den duur weet je wel weer wat Soukran betekend :!:
Opzich wil k wel eens wat schrijven hoor als men geinteresseerd is... maar dan wordt t wel over mevrouw x en meneer y!
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Fijn, Daphne, ik zie er naar uit.Wilma van den Berg schreef:Prima zou ik zeggen. 'k Ben eerlijk gezegd best benieuwd wat je (en jullie allemaal natuurlijk) meemaken op een dag (of in een week)...Daphne schreef:jvdg schreef:Lijkt me, multi-cultureel gezien, een leerzaam "project".Daphne schreef:3keer raden waar k nu weer werk.... Marokaansgezin, 2e kind, mevrouw spreekt slecht nederlands, handen en voeten werk plus een 3 uurs zorg...
Uiteraard dient de anonimiteit van het gezin te worden gewaarborgd.
Mss. wel handig om hier een apart topic voor te openen,