....en dat het gewoon supr leuk was.... :!:
.....maar ik wel een beetju spierpijn heb....
.....en af en toe bijna onderste boven ging..omdat het zo druk was.... :roll:
x

Beste mensen, inmiddels heeft Janke naar me gemaild. Maar: bedankt voor het meedenken!Wilma van den Berg schreef:Bedankt voor deze informatie. Weten jullie meer van haar, dan hoop ik dit van jullie te horen...mentos schreef:Je bent me net voor, Zita, dit had ik ook net ontdekt...Zita schreef:Janke Reitsma is zo vriendelijk op Hyves haar boek te promoten, dus info over haar is op die manier niet moeilijk te vinden :mrgreen: Haar hyves is http://janke1988.hyves.nl/Wilma van den Berg schreef:...ik een vraag heb?
...er een boek geschreven is, met als titel: Laura's litteken
...dit geschreven is door Janke Reitsma
...ik van deze naam nog niet eerder gehoord had![]()
...graag meer informatie over haar zou willen krijgen :!:
...ik jullie wil vragen me hiermee te helpen
...jullie alvast heel hartelijk bedankt worden
Edit: ben zelf geen hyvesfan, maar mensen maken het je wel heel gemakkelijk om meer over ze te weten te komen...
Moet je eens goed onder de postings van aritha kijkenKislev schreef:Wist je dat mn auto een beetje uit elkaar ligt...
Ik wel belangstelling heb maar niet weet waar deze uitspraak vandaan komt?mentos schreef:Stuur een pb'tje als je mijn manuscript wil lezen over een jong gezin dat de GerGem verlaat.
'Pad door de zee', een persoonlijk relaas.'
en jij denkt dat die verzameling oud roest ooit nog eens een fatsoenlijke auto kan gaan worden????????????Kislev schreef:Wist je dat mn auto een beetje uit elkaar ligt...