spannend boek!!!! wowRens schreef:vanavond? geen flauw idee nog, het zal wel lezen worden. heb net een spannen boek "onder handen".
ik ga zo éérst effe snoekelen met Lady.............ze staat me zó smekend aan te kijken........
:roll:
een gemis moet ik zeggen..................Lassie schreef:wij hebben dan geen kerkdienst.Rens schreef:toen zat ik, en zeer velen mét mij alweer in de kerkbanken............Lassie schreef:vanochtend uitgeslapen tot half 10
Ja waar kun je een nieuwjaar beter mee beginnen dan met deRens schreef:een gemis moet ik zeggen..................Lassie schreef:wij hebben dan geen kerkdienst.Rens schreef:toen zat ik, en zeer velen mét mij alweer in de kerkbanken............Lassie schreef:vanochtend uitgeslapen tot half 10
ik mis het niet!Oude-Waarheid schreef:Ja waar kun je een nieuwjaar beter mee beginnen dan met deRens schreef:een gemis moet ik zeggen..................Lassie schreef:wij hebben dan geen kerkdienst.Rens schreef: toen zat ik, en zeer velen mét mij alweer in de kerkbanken............
HEERE en zijn dienst