Jammer dat je moeder ziek is.

Moet jij nou voor alles zorgen ofzo?
het is vanavond voor mij hooguit wachten tot het traditionele moment dat ik als eerste m'n moeder bel om haar een gezegend jaar te wensen, dat gebeurd al zeer vele jaren (dat ik haar als eerste opbel diréct na de klokslag van 0.00 uur.). Meteen daarna is het bedje in......Ichtus schreef: Blijft iedereen wakker
ik hoop ok dat er geen gewonden vallen....bij ons is het ok een geknal....niet zo heel erg nu ffRens schreef:Ze zijn hier vlakbij op een braakliggende akker volop aan het carbid-schieten.....hele installaties hebben ze opgesteld!! En een kláppen dat het geeft, tjonge tjonge.......maar de jongeren hebben lol zát, en ik gun het ze ook wel.
ik hoop alleen dat er geen gewonden gaan vallen...........en Lady gaat er maar héél kort uit, en dan nog direct om het huis (ik woon aan de achterkant van de boerderij, dus een eind van de weg af)
Ben alweer klaar. 154 in totaal, we kunnen er weer tegenaan. Heb er zelf voorlopig alweer genoeg op (4)!aritha schreef:Ga je nog oliebollen bakken?Ichtus schreef::!: GoedzoMarco schreef: Maar gaan zelf geen vuurwerk afsteken.
Ga zelf ook geen vuurwerk afsteken, zonde van het geld, dat kan beter naar Tudius!
Dan kom ik bij je kijken!