Folder Dixons, wat doen wij?

Daphne

Bericht door Daphne »

rekcor schreef:
freek schreef:
Vrijheid schreef:Mensen die zich gekwest voelen zijn daar zelf bij,maar als de Kerk je lief is en Hij de Drievuldige,kan je nooit toe laten het allerheiligste belachelijk wordt gemaakt;hen die dat doen zullen het weten dat ze het nooit meer doen.Een Christen kan zal altijd een radicaal zijn en in vuur en vlam voor zijn Verlosser Jezus Christus.
Deze schrijfstijl doet me ergens aan denken :roll:
Hehe, slaat jullie Paap-o-meter (TM) ook zo uit naar het rood? :mrgreen:
Mjup, nu moet ie weer n nieuwe nickname verzinnen... misschien dit keer:VERBANNEN misschien? :mrgreen:
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
helma

Bericht door helma »

hebben jullie ook een brief terug gehad?
ik heb niet geschreven dat ik me gekwetst voelde; maar ze maken wel hun excuus daarvoor. Dus waarschijnlijk is het een standaardmailtje.
Vrijheid

Bericht door Vrijheid »

Vreemd dat sommige mensen in dat zogenaamde excuusbriefje trappen van Dixon,wat ze gewoon klaar hebben liggen en versturen maar per internet.Dixon weet dat een kinderhand gauw gevuld is.

Kortom men wacht nog steeds op de echte verontschuldiging van deze firma; er al zo niet meer kopen zou een goede stap zijn in het eerherstel van Jezus Christus en Zijn Kerk.
rekcor

Bericht door rekcor »

Vrijheid schreef:Kortom men wacht nog steeds op de echte verontschuldiging van deze firma; er al zo niet meer kopen zou een goede stap zijn in het eerherstel van Jezus Christus en Zijn Kerk.
Wat een extreme taal sla jij uit. Ben je soms ex-Taliban of zo?
Daphne

Bericht door Daphne »

helma schreef:hebben jullie ook een brief terug gehad?
ik heb niet geschreven dat ik me gekwetst voelde; maar ze maken wel hun excuus daarvoor. Dus waarschijnlijk is het een standaardmailtje.
Daphne schreef:Kreeg vanmorgen een keurig excuus terug van Dixons!
dit schreef k gister
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Erasmiaan

Bericht door Erasmiaan »

Dixons schreef:Geachte heer of mevrouw ########,

In de eerste plaats bieden wij onze oprechte excuses aan, als wij u met onze reclame uitingen onnodig hebben gekwetst. Wij hebben onze folder absoluut niet gemaakt met de intentie om andere mensen te beledigen of te raken in hun normen en waarden.

Nogmaals onze verontschuldigingen.

Met vriendelijke groet,

Dixons BV
Daphne

Bericht door Daphne »

vind ik echt netjes...
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Daphne schreef:vind ik echt netjes...
Auto-reply ;)
Daphne

Bericht door Daphne »

Vind ik netjes... (Weet ik, heb de zelfde gehad :wink: )
Plaats reactie