Goede morgen
- JolandaOudshoorn
-
GOEIEMORGEN allemaal........................Daphne, hoe is het met jou nu??
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- JolandaOudshoorn
Nou meid, hebben we vandaag samen buikpijn. Sterkte ermeeDaphne schreef:Aardig nog niet helemaal de oude... temp gezakt, hoesten niet minder... wel fitter.. maar pijn in mn buik van t hoestenRens schreef:GOEIEMORGEN allemaal........................Daphne, hoe is het met jou nu??
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Maar jij krijgt er iets super moois voor terug Jo! Spannend joh!JolandaOudshoorn schreef:Nou meid, hebben we vandaag samen buikpijn. Sterkte ermeeDaphne schreef:Aardig nog niet helemaal de oude... temp gezakt, hoesten niet minder... wel fitter.. maar pijn in mn buik van t hoestenRens schreef:GOEIEMORGEN allemaal........................Daphne, hoe is het met jou nu??

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
- JolandaOudshoorn
Goedemorgen!
Hopelijk hebben jullie een goede nachtrust gehad. Mijn dochterje had eng gedroomd en werd gillend wakker, daarna is ze nog heel lang wakker gebleven (en heeft mij daarin betrokken)
Vandaag is het Feest! Bij ons op school hebben de kleuters hun kerstfeestvieringen, vanmorgen voor de opa's en oma's en vanavond voor de ouders! Ik ben benieuwd of ik het mee kan maken
Hopelijk hebben jullie een goede nachtrust gehad. Mijn dochterje had eng gedroomd en werd gillend wakker, daarna is ze nog heel lang wakker gebleven (en heeft mij daarin betrokken)
Vandaag is het Feest! Bij ons op school hebben de kleuters hun kerstfeestvieringen, vanmorgen voor de opa's en oma's en vanavond voor de ouders! Ik ben benieuwd of ik het mee kan maken
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- JolandaOudshoorn