Goede morgen

Miscanthus

Bericht door Miscanthus »

vlinder schreef:Ik sliep om 4 uur nog niet :( Daarna sliepen we alletwee niet meer :( :( Wordt je echt verdrietig van hoor!
als schaapjes tellen niet helpt; praat eens met de herder.... :wink:
Laatst gewijzigd door Miscanthus op 22 nov 2007, 16:35, 1 keer totaal gewijzigd.
refo

Bericht door refo »

vlinder schreef:Ik sliep om 4 uur nog niet :( Daarna sliepen we alletwee niet meer :( :( Wordt je echt verdrietig van hoor!
Tip: doe dan wat leuks!
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
vlinder

Bericht door vlinder »

refo schreef:
Tip: doe dan wat leuks!
Nou ik zal zeggen: ik heb eerst maar eens gecomputerd, daarna met de Herder gepraat en gevraagd om een goede nachtrust, daarna gaan lezen en toen had ik een echtelijke ruzie te beslechten, want o wee ik had het schemerlampje aangedaan, kussen ervoor gezet, maar toch werd mem daar wakker van.... :wink:
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Marnix

Bericht door Marnix »

Whisky drinken.... helpt misschien ook wel ;) maar niet leuk nee. Het is oneerlijk verdeeld in de wereld. De een heeft overvloed en de ander tekort.

Nou was mijn overvloed aan slaap ook wel een gevolg van een eerder tekort... maar toch he :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
helma

Bericht door helma »

Gedeelde smart......
helma

Bericht door helma »

Goede morgen!
gelukkig goed geslapen!

(maar kon nog wel effe poosje langer eigenlijk...
heb me eerst maar goed koud gewassen voor ik met bijbellezen en bidden begon; anders zak je zo weer in slaap :oops: )
Daphne

Bericht door Daphne »

Goedemorgen, Zo mn een na laatste werkdag is aangebroken. Heerlijk zondag vrij dus! Ik zit nu in een moeilijkere situatie qua kraamgezin, dat vergt toch best veel moet ik bekennen. Het leven is zo simpel nog niet....

Fijne dag allemaal
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
helma

Bericht door helma »

Daphne schreef:Goedemorgen, Zo mn een na laatste werkdag is aangebroken. Heerlijk zondag vrij dus! Ik zit nu in een moeilijkere situatie qua kraamgezin, dat vergt toch best veel moet ik bekennen. Het leven is zo simpel nog niet....

Fijne dag allemaal

sterkte!!!
(je weet bij Wie je je kracht vandaan moet halen :!: )
helma

Bericht door helma »

Goedemorgen Margriet; hoor jij niet te slapen????????
freek

Bericht door freek »

helma schreef:Goedemorgen Margriet; hoor jij niet te slapen????????
Misschien ook wel last van slapeloosheid.
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Goedemorgen!
Lekker rustig aangedaan, het is vrijdag en dan is bij ons het weekend al begonnen!! Mijn zoon heeft altijd vrijdag de hele dag nog vrij!!
Straks naar de Fysio en daarna maar eens kijken hoe het met de was staat en misschien de kinderwagen etc. ophalen en op kraamcadeautjes jacht!!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ichtus

Bericht door Ichtus »

Goedemorgen allemaal!
Iedereen een goede dag toegewenst.
Voor degene die werken vandaag: werkse.
En anderen die vrij hebben: een goed weekend!
helma

Bericht door helma »

Goede morgen

na een verkwikkende rustdag weer vol goede moed de maandag in
wim

Bericht door wim »

mogguh
Marnix

Bericht door Marnix »

morgen
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gesloten