Andreas, al het nodige toegewenst en vooral toegebeden!Andreas schreef:Voorbereiden op een ziekenhuisopname. Het is niet het leukste tijdverdrijf, maar helaas moet het soms gebeuren.
Ik ben hier nog maar kort, maar toch vond ik het een bijzonder aangenaam verblijf. Nu weet ik dat mijn leven in Gods hand is en ik geloof dat ik in dit leven nog niet klaar ben, toch hou ik rekening met de mogelijkheid dat God het wel tijd voor me vind. Hoe dan ook we hopen tot over een paar dagen.
In Christus verbonden,
Andreas.
Ps
Ik kon zo snel geen beter topic vinden, dus heb ik hem maar hier geplaatst.
Wat doen we vandaag?
- Wilma van den Berg
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Sterkte...!Andreas schreef:Voorbereiden op een ziekenhuisopname. Het is niet het leukste tijdverdrijf, maar helaas moet het soms gebeuren.
Ik ben hier nog maar kort, maar toch vond ik het een bijzonder aangenaam verblijf. Nu weet ik dat mijn leven in Gods hand is en ik geloof dat ik in dit leven nog niet klaar ben, toch hou ik rekening met de mogelijkheid dat God het wel tijd voor me vind. Hoe dan ook we hopen tot over een paar dagen.
In Christus verbonden,
Andreas.
Ps
Ik kon zo snel geen beter topic vinden, dus heb ik hem maar hier geplaatst.
-
Krant van mijn kerk in elkaar knutselen (vormgeving)
Column schrijven
Tot 10 uur werken
Ff met mijn vriendin bijkletsen, die loopt hier sinds vandaag stage
Column schrijven
Tot 10 uur werken
Ff met mijn vriendin bijkletsen, die loopt hier sinds vandaag stage

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."