Auto met twee doden op A50

Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Bericht door Lassie »

Oorspronkelijk gepost door Daphne
Oorspronkelijk gepost door Lassie
Oorspronkelijk gepost door Lecram
Oorspronkelijk gepost door Lassie wie zegt dat er in zwolle een moord is gepleegd????

ik merk het al weer je luistert ook maar met 1 oor!!!!!
En jij leest met je ogen dicht. Ik schrijf nergens dat het in Zwolle is gebeurd, maar dat IK IN ZWOLLE MOEST ZIJN. En VLAKBIJ ZWOLLE is het gebeurd, knooppunt HATTEMERBROEK. En daar moest ik inderdaad overheen.
Ik bedoelde hier mee te zeggen:

die moord hoeft niet in de buurt van Zwolle gepleegd zijn (kan net zo goed in zeeland gepleegd zijn) maar de auto bij hattem neer hebben gezet.
:$

[Aangepast op 8/2/05 door Lassie]
Ja fijn... rondkarren met 2 lijken
is toen met Maartje Pieck ook gebeurd.

en dr zijn nog meer gevallen waarmee dat gebeurd is. :$:pu
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Lassie
Oorspronkelijk gepost door Daphne
Oorspronkelijk gepost door Lassie
Oorspronkelijk gepost door Lecram En jij leest met je ogen dicht. Ik schrijf nergens dat het in Zwolle is gebeurd, maar dat IK IN ZWOLLE MOEST ZIJN. En VLAKBIJ ZWOLLE is het gebeurd, knooppunt HATTEMERBROEK. En daar moest ik inderdaad overheen.
Ik bedoelde hier mee te zeggen:

die moord hoeft niet in de buurt van Zwolle gepleegd zijn (kan net zo goed in zeeland gepleegd zijn) maar de auto bij hattem neer hebben gezet.
:$

[Aangepast op 8/2/05 door Lassie]
Ja fijn... rondkarren met 2 lijken
is toen met Maartje Pieck ook gebeurd.

en dr zijn nog meer gevallen waarmee dat gebeurd is. :$:pu
Maartje Pieck ken ik niet (alleen de naam... ik zou zeggen waarschijnlijk de vrouw van Anton?!)Tja je hebt vreemde mensen! (Mijn oud buurvrouw bijvoorbeeld :$:$:$:$:$:$:$:$:$:$)
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Bericht door Lassie »

Oorspronkelijk gepost door Daphne
Oorspronkelijk gepost door Lassie
Oorspronkelijk gepost door Daphne
Oorspronkelijk gepost door Lassie Ik bedoelde hier mee te zeggen:

die moord hoeft niet in de buurt van Zwolle gepleegd zijn (kan net zo goed in zeeland gepleegd zijn) maar de auto bij hattem neer hebben gezet.
:$

[Aangepast op 8/2/05 door Lassie]
Ja fijn... rondkarren met 2 lijken
is toen met Maartje Pieck ook gebeurd.

en dr zijn nog meer gevallen waarmee dat gebeurd is. :$:pu
Maartje Pieck ken ik niet (alleen de naam... ik zou zeggen waarschijnlijk de vrouw van Anton?!)Tja je hebt vreemde mensen! (Mijn oud buurvrouw bijvoorbeeld :$:$:$:$:$:$:$:$:$:$)
(achter)kleinkind van Anton Pieck ja.

Een meisje uit Kampen door haar buurman sexueel misbruikt, mishandeld etc. Later door Nederland gecrost met haar dode lichaam toen gedumpt hier in de buurt in het bos. Auto ergens in het midden van Nederland terug gevonden met haar kleding. (afschrijselijk, heel KAmpen/ijsselmuiden eo. op de kop).
Lambertus

Bericht door Lambertus »

ach alhowel ik het niet zeker weet maar 9 van de 10 keer gaat het om een afrekening uit de onderwereld dus heb ik zoiets van

Het ruimt lekker op zo

Volg een beetj dat verhaal van de H Angels dat B Willem ermeer vanaf wist nou ik "ken" hem en zijn kornuiten en ook van die vind ik het dus niet erg als er wat gebeurd waarom niet.....in dit land is het toch toegestaan dat dergelijke "clubs" bestaan en oja wel eens opgevallen dat er nooit een maar dan ook echt geen één moord opgelost is
Wie zou erachter zitten de staat mischien ? justitie mischien

Ik reageer mischien heftig maar het is hier toch net het wilde westen en ik ben echt waar hoor tegen moord maar binnen die kringen zoek het maar lekker uit

In diemen was een jaar of 2 geleden ook een moord (de zoveelste) werd wel een schoolgaand meisje geraakt en wat doet dit land helemaal niets nee te druk hebben ze het met een parkeerbon
en daarom als dit en ik ze als!! dit ook een afrekening is nou dan vind ik het best
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Lassie
(achter)kleinkind van Anton Pieck ja.

Een meisje uit Kampen door haar buurman sexueel misbruikt, mishandeld etc. Later door Nederland gecrost met haar dode lichaam toen gedumpt hier in de buurt in het bos. Auto ergens in het midden van Nederland terug gevonden met haar kleding. (afschrijselijk, heel KAmpen/ijsselmuiden eo. op de kop).
:$:$:$:$:$:$:$:$
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
wim
Berichten: 3776
Lid geworden op: 30 okt 2002, 11:40

Bericht door wim »

Oorspronkelijk gepost door Lecram
Oorspronkelijk gepost door wim
Oorspronkelijk gepost door Lecram
... maar was helaas enkele minuten te laat ...
Helaas??? Ramptoerist!
Zou jij met je ogen dicht zijn langsgereden?
Uit principe kijk ik niet als er 'iets' aan de hand is, ja. Dat lukt niet altijd, maar meestal wel.
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Als we toch bezig zijn.... :)

Mijn Buuf B.

Onze buren gingen scheiden (beetje vervelend natuurlijk!) Meneer kreeg een nieuwe vriendin (kan gebeuren) mevrouw bleef 'gewoon' er nog wonen. Hoewel 't een beetje vreemd mens was, was ze wel heel erg aardig! Tot op 't moment, dat ik op een zaterdagochtend in mn bedje lig (rond een uurtje of 6.30) en er een stuk of 8 politiemensen mn buuf uit de bed kwamen slepen.... met geweld... :$:$:$:$:$ ze moest meekomen en sinds dien was ze dus een maand of 6 weg. In een of ander vaag roddelblad (welk ECHT de buren ons lieten zien) stond daar een verhaal over ene mevrouw B. :t:$:eur het profiel welk werd beschreven kwam ontzettend overeen van buuf B. :$ :!:pu wat bleek... bij ex van buuf B. was zn vriendin vermoord... <------ in een badkuip :$:$:$:$:$:$:pu:pu:pu:pu:pu:pu:pu na alle waarschijnlijkheid heeft mn buuf dat gedaan :!

MAANDEN lang heeft er een verborgen camera+afluisterapparatuur van de politie gehangen... om alle 'bewegingen' van Buuf B. vast te stellen! (Waarschijnlijk sta ik ook nog op da filmpje in t archief van de pliesie :D)Telefoon afgetapt etc.

Na een aantal maanden zat ik Peter R. de Vries te kijken... zegt 'ie-> 'Wegens gebrek aan bewijs wordt mevrouw B vrijgelaten blablablablabla' (wij hadden later ingeschakeld en dus niets vermoedend!) 'We hebben nu rechtstreeks verbinding met mevrouw B.' 'Heeft u de moord gepleegd mevrouw B?!' 'Neej, natuurlijk niet blablablablablabla' :$:$:$:$:$:$
DAT WAS ONZE BUUF B!!!!!!!!! ZE KWAM NAAR HUIS :$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:i:i:i:i:i dus wij zaten al te balen.... het Pieter Baan centrum had aangegeven dat er een zeer grote kans was dat mevrouw de moord had gepleegd... maarja... gebrek aan bewijs is gebrek aan bewijs! Dus mn buuf werd vrijgelaten!

Nog geen week later kwamen we haar tegen ............................. (alsof ze op vakantie was geweest!) ze had hele verhalen, wat ze dr ex had aangedaan (maar moord natuurlijk niet :!)

In t begin is 't spannend (en dan wil je als 13 jarig meisje zo'n vrouw gewoon even negeren en met een grote boog voorbij lopen... straks pakte ze jou ook nog ofzo :!)

Later ben k nog es met mn moeder (uit beleefdheid) bij dr op de koffie geweest. En echt... t was een hele aardige vrouw! Het Pieter Baan centrum had vastgesteld, dat ze mensen ENORM goed om de tuin kon leiden....

't was schrijf ik... ze is een aantal jaren geleden overleden aan een ziekte. De echte en hele waarheid zal nooit boven ('t bad)water komen!
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Plaats reactie