Ik ben nieuw
Vrouwelijk, 19 jaar...
* heet Holla van harte welkom met een dikke knuffel!
:roll:
* heet Holla van harte welkom met een dikke knuffel!
:roll:
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Hier eentje van die site:wim schreef:Daar ken ik er al veel van. Altviolisten komen er doorgaans slecht van af.Hendrikus schreef:Hier heb je wat te lezen. Ben je voorlopig wel even zoet mee :mrgreen:wim schreef:Jullie kunnen allemaal het dak op. Paar voetjes klimmen. Maar zonder orgels s.v.p.Hendrikus schreef: ga op 't dak zitten, fiddler on the roof :mrgreen:
Het geeft anders zoveel wind. Om van de herrie maar niet te spreken.
The organ is the instrument of worship for in its sounding we sense the Majesty of God, and in its ending we know the Grace of God.
Ik zat laatst bij een concert waar (voornamelijk) voor-20e eeuwse koormuziek werd afgewisseld door een organist met een voorkeur voor laat-20e eeuwse orgelmuziek. Daar doet dit me wel een beetje aan denken.
Jahoor. Hoezo God voor jou smaak-karretje spannen... Zo kan ik er ook nog wel een paar verzinnenThe organ is the instrument of worship for in its sounding we sense the Majesty of God, and in its ending we know the Grace of God.

Ik begin enorme medelijden te krijgen met de mensen in de Bijbel die geen orgel hadden. Hoe gebrekkig moet David geweest zijn, telkens bij weer een nieuwe Psalm het completerende element missen

Wat een prutsers.... laten ze God verheerlijken inplaats van een door mensenhanden gemaakt voorwerp van hout en metalen.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Volgens mij moet je die site eens beter gaan bekijken, Marnix. En even de clue van deze op je in laten werken.Marnix schreef:Jahoor. Hoezo God voor jou smaak-karretje spannen... Zo kan ik er ook nog wel een paar verzinnenThe organ is the instrument of worship for in its sounding we sense the Majesty of God, and in its ending we know the Grace of God.Zo kan ik zelfs van tafeltennis een geestelijke sport maken
Ik begin enorme medelijden te krijgen met de mensen in de Bijbel die geen orgel hadden. Hoe gebrekkig moet David geweest zijn, telkens bij weer een nieuwe Psalm het completerende element missen![]()
Wat een prutsers.... laten ze God verheerlijken inplaats van een door mensenhanden gemaakt voorwerp van hout en metalen.

En terug naar het topic: Welkom Holla!
Ik snap hem
En dat het een grapje was. Ik dacht ff dat er weer iemand het orgel aan het aanbidden was :mrgreen:

En dat het een grapje was. Ik dacht ff dat er weer iemand het orgel aan het aanbidden was :mrgreen:
halooo
ik ben hier ook nieuw....
ik heb een beetju een gekke naam...vinden jullie ook niet?
ik wist niet dat die naam er zo hier op kwam..maar dat maakt niet uit....
ik ben iedrgeval nog jong....15 jaar oud....
jong he
ik zag judith hier pas op zitten en dacht...ik ga me ook is registriren...en dat heb ik gedaan...judith zit bij mij in de klas...duz vandaar dat ik hier nu ook op zit...
jong he
ik zag judith hier pas op zitten en dacht...ik ga me ook is registriren...en dat heb ik gedaan...judith zit bij mij in de klas...duz vandaar dat ik hier nu ook op zit...
- Wilma van den Berg
Hoi, welkom op het forum! Ik dacht al een beetje dat je judith kende.723028 schreef:halooo
jong he
- Christiaan
Heel hartelijk welkom!723028 schreef:halooo
jong he
Jonge personen zijn net zo welkom hoor.
Goede tijd hier gewenst.
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)