Goede nacht
Het einde van de 10e dag van September van het jaar onzes Heeren 2007 naakt.
Wat een wonder dat we ondanks onze zonden nog steeds alles hebben verkregen wat nodig is voor tijd en eeuwigheid.
Woorden....., maar als we het echt mogen beleven zijn het grote wonderen.
Een gezonde en gezegende nachtrust toegewenst!
Wat een wonder dat we ondanks onze zonden nog steeds alles hebben verkregen wat nodig is voor tijd en eeuwigheid.
Woorden....., maar als we het echt mogen beleven zijn het grote wonderen.
Een gezonde en gezegende nachtrust toegewenst!
Ik ga slapen ik ben moe... sluit mijn beide ogen toe...
Ik kan t me voorstellen... je pad is natuurlijk ook al oud! Slaap lekker hoor!Oude Paden schreef:Ik ga mijn bed opzoeken..............
Ik ben lichtelijk vermoeid geraakt door de over elkaar heen buitelende bijdrages................
Vanavond was ik te enthousiast!
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
- JolandaOudshoorn
- JolandaOudshoorn
In de namiddag van een na de laatste dag van september 2007 en waar de nacht op geitenwollen sokken aan geslopen komt, hebben velen traantjes in de ogen ook deze lieve mooie septembermaand van 200 7 komt nooit meer terug,ook voor deze maand is de nacht gevallen .---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------de Avond zal ons brengen de genoegelijkheid van tafel met gezelschap en de borden gevuld zo ook de glazen, de kandelaren branden op tafel------------------------------------------------------------------------------------de nacht komt er aan de Zondag is begonnen , alles is weer zoals de volksmond zegt een goede avond een goede nacht.
- Christiaan
Goede morgen nog, goede middag en goede avond alvastjudith schreef:ook goede morgen nogWilma van den Berg schreef:Goedemorgen allemaal

Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)