Lekker Chinees buffet
Wat staat er op het menu vandaag?
Ze gaan 2 maal de oven in, eerst heel ongeveer een uur, dan haal ik ze eruit snijdt ze in en doe er kaas over dan in de oven de kaas er in laten smelten en dan opdienen met sour cream ,je hebt dan echt aan een aardappel genoeg....
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
I understand, but I dislike cheese all the days of my life.Margriet schreef:Ze gaan 2 maal de oven in, eerst heel ongeveer een uur, dan haal ik ze eruit snijdt ze in en doe er kaas over dan in de oven de kaas er in laten smelten en dan opdienen met sour cream ,je hebt dan echt aan een aardappel genoeg....
Is er ook een vervangende substantie denkbaar?
- JolandaOudshoorn
Hamburgers met alles d'r op en d'r aan.....
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Chinese tomatensoep
Zalmmoot
Spinazie met ei
gekookte aardappels
salade met pasta en kip
Zalmmoot
Spinazie met ei
gekookte aardappels
salade met pasta en kip
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
wilhelm:
was al 'bang' voor zo'n soort reactie..... maarre goed lezen, feest in verband met de pannekoeken.... en niet omdat papa er niet is hoor! Die wordt gemist. Maarre manlief kan een pannekoek niet echt waarderen, dus ja wanneer doe je dat dan. (dit in kader van andere topics, die op t moment goed scoren, hè, het goede voor je man willen...)
dus hopelijk weer gerustgesteld?! vandaar dat het tussen haakjes stond, dan slaat het feest niet op manlief die niet thuiskomt...
overigens was het lekker, en een kleverig spektakel, maar ja, ook dàt heb ik manlief weer bespaard
was al 'bang' voor zo'n soort reactie..... maarre goed lezen, feest in verband met de pannekoeken.... en niet omdat papa er niet is hoor! Die wordt gemist. Maarre manlief kan een pannekoek niet echt waarderen, dus ja wanneer doe je dat dan. (dit in kader van andere topics, die op t moment goed scoren, hè, het goede voor je man willen...)
dus hopelijk weer gerustgesteld?! vandaar dat het tussen haakjes stond, dan slaat het feest niet op manlief die niet thuiskomt...
overigens was het lekker, en een kleverig spektakel, maar ja, ook dàt heb ik manlief weer bespaard
- Wilma van den Berg