Spreuk van de dag
- Christiaan
- JolandaOudshoorn
- jakobmarin
- jakobmarin
Inderdaad! Je weet: DAT je het niet weet.Unionist schreef:Ik weet wel dat ik niet weet welk paard de races gaat winnen. Helaas.jakobmarin schreef:Je weet niet wat je niet weet
En je weet NIET: of het paard vanmorgen extra krachtvoer heeft gehad, om maar iets te noemen.
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
- jakobmarin
- jakobmarin
Bestaat wind?Kaw schreef:Je ziet wel een product van mijn schrijven. Je ziet me dus feitelijk wel.jakobmarin schreef:ik zie jou niet, dus jij bestaat niet? :mrgreen:Kaw schreef:Wat je niet ziet bestaat niet.
LIjkt me wel, ik heb alleen nog nooit wind gezien. Wel de gevolgen ervan.
Je kunt dan beter zeggen: Niets lijkt wat het is of juist andersom: Niets is wat het lijkt.
Mag je dan niet zeggen dat wind te zien is in zijn gevolgen?jakobmarin schreef:Bestaat wind?Kaw schreef:Je ziet wel een product van mijn schrijven. Je ziet me dus feitelijk wel.jakobmarin schreef:ik zie jou niet, dus jij bestaat niet? :mrgreen:Kaw schreef:Wat je niet ziet bestaat niet.
LIjkt me wel, ik heb alleen nog nooit wind gezien. Wel de gevolgen ervan.
Je kunt dan beter zeggen: Niets lijkt wat het is of juist andersom: Niets is wat het lijkt.
- jakobmarin
Je ziet het natuurlijk niet echt, maar je bemerkt het wel. Je neemt het waar, maar niet met je lichamelijk oog.Kaw schreef:Mag je dan niet zeggen dat wind te zien is in zijn gevolgen?
Maar jij doelt met 'wat je niet ziet en ook niet bestaat' op marsmannetjes ofzo? Alhoewel, die bestaan ook, weliswaar in de gedachten van sommige star trek liefhebbers, maar toch.
Dan snap ik niet precies wat je ermee bedoeld...

- Christiaan