Welcome terug Helma!helma schreef:hoi mensen, ben weer terug van vakantie
nog schokkende dingen/postings gemist?
Wist je dat . . . [4]
- JolandaOudshoorn
- JolandaOudshoorn
... Ik naar jullie zwaai!
... Mijn koffertje zo'n 17 kilo'tje weegt
(record van mij...meestal zit ik op de 20/21
:
)
... Jullie nog kunnen solliciteren om mee te gaan (heb wat rest kilo's over...!)
... Het nu een kwestie is van cd'tjes bij elkaar zoeken...
... Lunchen
... Even 2 tellen naar opticien om nieuwe neusvleugeltjes aan mn zonnebril te laten zetten :!:
... Om 15.00 de deur achter me dicht te trekken en de grote boze wereld te veroveren
... Mijn koffertje zo'n 17 kilo'tje weegt
... Jullie nog kunnen solliciteren om mee te gaan (heb wat rest kilo's over...!)
... Lunchen
... Even 2 tellen naar opticien om nieuwe neusvleugeltjes aan mn zonnebril te laten zetten :!:
... Om 15.00 de deur achter me dicht te trekken en de grote boze wereld te veroveren
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
- Wilma van den Berg
Daphne, neem het ervan.Daphne schreef:... Ik naar jullie zwaai!
... Mijn koffertje zo'n 17 kilo'tje weegt(record van mij...meestal zit ik op de 20/21
:
![]()
)
... Jullie nog kunnen solliciteren om mee te gaan (heb wat rest kilo's over...!)![]()
![]()
... Lunchen
Van harte een geweldige vakantie gewenst hoor. Je hebt het dubbel en dwars verdiend!
- Wilma van den Berg
-
edele strijdster