Welke muziek beluister je nu? [4]
Beetje flauwe kost, Hendrikus.Hendrikus schreef:McDonald's is ook een toprestaurant. Verkoopt véél meer maaltijden dan de Librije.Gian schreef:Feike asma is ook een toporganist. Niet voor niets iemand die de meeste platen verkocht.
Zo lust ik er nog wel eentje... Nee, geen hamburger a.u.b.
Ik weet wat je bedoelt, maar gun anderen hun vermaak......
Vermaak, wat héél rijk kan zijn.
Ik wil er nog aan toevoegen Hendrikus, dat de prijzen van de Librije in geen enkele verhouding staan tot die van McD, terwijl McD voor velen smakelijker is.Hendrikus schreef:McDonald's is ook een toprestaurant. Verkoopt véél meer maaltijden dan de Librije.Gian schreef:Feike asma is ook een toporganist. Niet voor niets iemand die de meeste platen verkocht.
Zo lust ik er nog wel eentje... Nee, geen hamburger a.u.b.
Gaarne zag ik, als oprecht Rf-er

Als je daarover doordenkt kon je wel eens tot verrassende conclusies komen!
- JolandaOudshoorn
Nee hoor Jo, geen enkele relatie tot prijzen.JolandaOudshoorn schreef:bedoel je de prijzen kwestie? ik moet direct denken aan jesaja 55jvdg schreef: Gaarne zag ik, als oprecht Rf-er) van jou een toepassing op het geestelijk leven.......
Als je daarover doordenkt kon je wel eens tot verrassende conclusies komen!
Alleen de inhoud is voor mij van belang.
Wat Martin, JSB of Theo voelen bij het spelen, heeft geen enkele invloed op mijn emoties.
Tuurlijk! Maar dan hebben we het over iets heel anders dan over "toporganist". Dan gaat het over een goede neus voor wat de massa graag hoort. Zakeninstinct. Dat bestaat ook, dat heeft ook z'n functie in de maatschappij. Dat heeft inderdaad met amusement te maken. Alleen heb ik 't liever over kunstjvdg schreef:Ik weet wat je bedoelt, maar gun anderen hun vermaak......
FF Kort door de bocht, is kunst voorbehouden aan kunstkenners.Hendrikus schreef:Tuurlijk! Maar dan hebben we het over iets heel anders dan over "toporganist". Dan gaat het over een goede neus voor wat de massa graag hoort. Zakeninstinct. Dat bestaat ook, dat heeft ook z'n functie in de maatschappij. Dat heeft inderdaad met amusement te maken. Alleen heb ik 't liever over kunstjvdg schreef:Ik weet wat je bedoelt, maar gun anderen hun vermaak......
Is kunst ook niet datgene wat de "simpele" burger waardeert?
Of juist wat die "simpele" als kunst waardeert?
Wat jou raakt, is toch "kunst"?
Een gezegde wat mij trof is: Kunst, het woord zegt het al, is niet echt!
Maar ook: Kunst, van wie dan ook, is kunst, als het mij raakt.
Een dubbel-cd met de mooiste opera-koren..............
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60