Ik ben nieuw
Maar nu gaat Memento door de mangel die strikt genomen helemaal niet op die lijn zit. Dat klopt ook weer niet.
Maar over het aannemen/kiezen van Jezus. Wat is erger? Hem aannemen of zeggen dat je Hem niet aan kan nemen?
Het is ongelooflijk maar volgens mij is het tegenwoordig beter om Hem niet aan te nemen. Mag ik ff heel hard zijn? Volgens mij is het in sommige kringen beter om naar recht naar de hel te gaan, dan onterecht en makkelijk met een gestolen Christus naar de hemel.
Maar over het aannemen/kiezen van Jezus. Wat is erger? Hem aannemen of zeggen dat je Hem niet aan kan nemen?
Het is ongelooflijk maar volgens mij is het tegenwoordig beter om Hem niet aan te nemen. Mag ik ff heel hard zijn? Volgens mij is het in sommige kringen beter om naar recht naar de hel te gaan, dan onterecht en makkelijk met een gestolen Christus naar de hemel.
Ze had nog een posting, die heeft zo ook weggehaald.Oorspronkelijk gepost door KawKrijgt onze Kirsten toch nog wat aandacht.Oorspronkelijk gepost door refo
Deze discussie zal wel op slot gaan.
Allemaal off-topic....:sleep:
Ik weet bijna zeker dat ze afgewezen is.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
- Miscanthus
Weten we ook gelijk waar afgewezen vandaan komt. :,Oorspronkelijk gepost door GianZe had nog een posting, die heeft zo ook weggehaald.Oorspronkelijk gepost door KawKrijgt onze Kirsten toch nog wat aandacht.Oorspronkelijk gepost door refo
Deze discussie zal wel op slot gaan.
Allemaal off-topic....:sleep:
Ik weet bijna zeker dat ze afgewezen is.
Alleen de tijdslijn klopt niet. :t

- Miscanthus
- Miscanthus